Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rafa gravde sin egen grav da han prøvde å hente Barry, og media fikk vite det. Det er ikke å stikke under en stol at vi ble helt RÆVA når magikeren Alonso dro, og det gråtriste luset Lucas kom inn på midtbanen. Det eneste Lucas var/er god på er støttepassninger til midtbanekollegaen hans. Ikke rart vi ikke får til noe offensivt når midtbaneleddet ikke kan sende gjennombruddspassninger. Men Benitez viste også at han ikke var helt god på overgangsmarkedet, vi gjorde mange rare småkjøp, istedet for små å litt større.

 

Jeg klarer ikke bestemme meg om det var riktig eller ikke at Benitez dro. Hadde han fått bedre arbeidsvilkår og litt mer penger så tror jeg faktisk Benitez kunne tatt oss til nye høyder. Men det var, og er ikke lett å være manager i Liverpool for tiden. Det er for mange som skal ha noe sagt, og grådige Yanks i førerstolen så var det ganske lite av det han ville han fikk til. For vi viste i 08/09 sesongen at vi ikke spiller kjedelig defansiv fotball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke legge under en stol at jeg var en av dem som ville at Rafa skulle gå, men jeg må få lov å savne de gode tidene under hans regime. :)

 

Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om Hodgson så langt. Overgangsmessig syntes jeg han virker stødigere en Rafa, så langt that is. Han klarte jo også å beholde Torres og Gerrard i klubben, noe som også er viktig. Men jeg er absolutt ikke overbevist enda. Han er altfor defensiv, og behandler Liverpool med samme målsetninger som han hadde med Fulham, not good!

 

Og Poulsen da.....

Lenke til kommentar

Kom over en litt interessant post her om dagen (tror det var på RAWK).

 

Vi hadde Sissoko og kjøpte Lucas. Sissoko ble overflødig og gikk til Juventus der han hvertfall i perioder henviste Poulsen til benken. I sommer gikk Aquilani til Juve og Poulsen kom hit.

 

Hvem sitter igjen med svarteper? :tease:

Lenke til kommentar

Ja, jeg leste den. Det er like stas å lese om Shankley. Litt spesielt å se der de nevner 7 far i huset og United sin situasjon, med Busby i gangene samtidig som laget raste nedover tabellen.

 

Ah, kult. Jeg hiver meg kansje med på den også. Da Liverbirds stavanger reiser på den, jeg vet jeg har fri ivertfall.

 

Vi reiser over til Newcastle i morra tidlig og busser over. Er vell en gjeng på 24 stk elns. Det blir Anfield omvisning, felles middag med legende besøk på fredagen. Så Tranmer kamp på lørdagen og Anfield på Søndag. Det ligger an til å bli en fin fin tur :) Bratt, men fin :)

Lenke til kommentar

Poulsen fikk 2, Lucas og Cole fikk 3 idag på børsen. Er det så dårlig som dem skal ha det til? Fikk ikke sett kampen, var på jobb.. Tragisk å lese om når man kommer hjem.. Hodgson må virkelig gjøre noe. Det er jo et stort gjesp å se kamper i det siste, og denne var tydeligvis ikke noe unntak.

Lenke til kommentar

Det var så dårlig ja. Hele laget (-Reina som vanlig) var helt elendige, bare surr fra foran Reina og opp til Torres som ikke får en dritt å jobbe med.

 

Hvis Meireles spiller i en annen posisjon enn sentralt på midten (ikke på kant eller bak spissen) flere kamper nå så kommer jeg til å begynne å gråte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...