Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gøyale rykter , håper alle stemmer :p

 

Søndag 3. oktober

Xabi Alonso kan være på vei tilbake til Liverpool etter bare en sesong på Santiago Bernabeu. Alt virker ikke å være rosenrødt i Real Madrid etter trener Jose Mourinhos ankomst. Under en Champions League-kamp kritiserte han Alonso kraftig for balltap. Dette har satt fart i ryktene om at Mourinho og Alonso ikke kommer overens og at det kan være aktuelt med en overgang for midtbanespilleren.

Liverpool Echo

 

Liverpools speidere følger Stokes Ryan Shawcross. Midtstopperen kan være en langsiktig erstatter for Jamie Carragher. Spilleren verdsettes til £10M av "The Potters". 22-åringen var junior i Manchester United, og Old Trafford-klubben har opsjon på kjøp dersom Stoke bestemmer seg for å selge ham.

People

 

Lørdag 2. oktober

VfL Wolfsburgs Edin Dzeko skal være på Liverpools ønskeliste. Spissen, med en prislapp på £30M, har scoret 61 mål på 100 kamper for den tyske Bundesligaklubben.

metro.co.uk

 

Fredag 1. oktober

Manchester United-spiss Michael Owen kan komme til å returnere til Liverpool. Roy Hodgson skal være ivrig etter å bringe spissen tilbake til Anfield.

Caughtoffside.com

 

Portugal og Valencia-forsvarer Miguel sier at ønsker å spille for Liverpool, slik at at han spille ved sammen med landslagskollega Raul Meireles. - Liverpool har alltid vært mitt engelske favorittlag, og jeg har stor lidenskap for dem.

TalkSPORT

Lenke til kommentar

Xabi og Dzeko hadde vært fantastisk, men det kommer dessverre aldri i verden til å skje. Kan ikke se for meg at spillere av deres klasse går til oss som ligger på 18. plass i PL :ph34r:

 

Hugol: Er så enig, så enig. Lurer egentlig på om han hadde vært god nok for B- laget. Premier League- kaliber er han hvertfall IKKE.

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Du kan ikke spille defensiv fotball med det Liverpool laget en har idag. Det er rett og slett for offensivt anlagt.

 

Og når det i tillegg ser ut til at godeste Hodgson ikke makter å ha en plan for offensivt spill, så blir det bare tull og vi ender opp med slikt spill som en har sett i det siste.

 

Selv Meireles og Aquilani er bedre defensive ankere enn Poulsen og de to er ikke spesielt skarpe når det kommer til det defensive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...