Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som er internett though guy nå? Ballene mine er det ingenting i veien med for øvrig. Jeg har nettopp stelt ved dem og formen er på topp. Satser på mer enn en bare trening i morgen kveld, men ennsålenge må jeg smøre meg med tålmodighet.

 

Påpeker det jeg selv vil, ja, riktig. :)

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
En though guy? Ikke at jeg vet hva det er, men det er sikkert kjekt.

 

Men sånn serri, jeg ser ikke på det å påpeke andres komplekser som å være tøff, men hvis det er det, så er jeg vel tøff da. Alltid ønsket å være kul og tøff.

Serri som i dødsens serri eller bare på liksom serri? Greit å vite så jeg ikke tråkker i salaten. Tydelig at du fant det tilfredsstillende å triumfere over min forhastede stavefeil i alle fall, så gratulerer så meget med den. Du får 1+ win poeng, mens jeg får trekk.

 

Men sånn helt serri, på en skala fra 1 til 10, hvor "trist" syntes du denne disputten har vært? Jeg savner innlevelse og innhold. Kanskje vi har diskutert alt som kan diskuteres og rett å slet har blitt "to old for this shit" ? :p

 

lethal-weapon.jpg

 

Du skal få denne, jeg kaster inn håndkleet.

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg her, og vet jammen ikke hva jeg skal si. Det ble lagt til så mange minutter, at jeg måtte sprinte til Bunnpris for å rekke øl-salget. Snakker om å drukne sorgene. I dag var det virkelig lite som stemte. Jeg har sjeldent sett et Liverpool, som er så planløst offensivt, som det Liverpool viser i dag. Er det så at vi startet med Kuyt som bindeledd, med Meirer'n på kant? I så fall er det en total feildisponering av Super-Roy etter min mening. Det må være lov å være så ærlig, at man innrømmer at Dirker'n ikke eier ferdigheter i kreativ ånd. Han kan dog gjøre det bra på kanten med sin utrettelige arbeidsinnsats, noe som gjør at Glenny kan utføre det han normalt sett er dyktig på (har floppet på den kanten i år også), å komme rundt på kant, og skyte innlegg i boks.

 

Observerer også at lagdelene ligger alt for langt fra hverandre i hele første omgang. Direkte skrekkelig hvor mye rom som oppstår, uten at Sunderland trenger å anstrenge seg nevneverdig. Igjen er markeringen i boks håpløs. Da Skrtel og Carra gang på gang blir avslørt på tempo, må de i hvert fall ha kontroll i boksen. I dag går Torres i hvert fall i dueller, så han kan ikke lastes for noe. Det jeg etterlyser er derimot en tydelig plan for spillet. Når Liverpool har ballen på motstanderens halvdel, er det en og en hele veien. En møter opp, mens resten av laget står feilvendte. Utrolig stasjonært, og veldig lett å forsvare seg mot. Virker som problemene i laget er ganske dyptgående, og tror vi fra nå av må gå helt tilbake til basic'en.

 

4-4-2

 

Reina

 

Johnson-Carragher-Agger-Konchesky

 

Kuyt-Meireles-Gerrard-Cole

 

N'gog-Torres

 

Når spillet ikke sitter, så kan vi ikke satse på 4-2-3-1, og at vi skal spille ballen opp til Torres med glans. Dette fungerer åpenbart ikke, og når vi allikevel slår såpass mye langt, så må vi ha to spillere på topp, som kan krige, og satse på i siste innstans; tilfeldighetene. Ellers må vi som sagt gå tilbake til basic'en, og med det følger KNALLHARD jobbing. Vil se en helt annen entusiasme, der samtlige spillere viser at de vil snu denne pinlige "trenden". 123, så kan vi heller bygge på det.

 

Rakk heldigvis øl-salget med 28 sekunders margin, så da er deler av kvelden reddet. La meg få den glede å utbringe en optimistisk skål, med ønske om at ting vil snu snart.

 

You'll Never Walk Alone

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten ikke så verst for oss eller. Tok inn 1 poeng både på Chelsea og Arsenal!

th1221020552628.gif

Vi kan bare glemme United, Chelsea, Arsenal, Spurs og City. Vi har alt for mange problemer som vi ikke greier å løse.

 

Vi spiller med en alt for dyp forsvarslinje, så greier vi ikke å flytte oss raskt nok ut. Carragher - Skrtel funker ikke etter min mening, Agger er vår beste midtstopper, kan bringe ballen opp til neste ledd, god med begge bein osv.

Men ingen av dem er gode i lufta, det er kanskje det største problemet, backene kommer ikke raskt nok opp i press på vingene, slik at det er alt for enkelt å slå innlegg. Ble vel et mål imot i dag å som kom fra kanten. Vi gjør det alt for enkelt for dem.

 

ble litt rotete, orker ikke å skrive mer...............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...