Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mer bekymret over Roy enn over selve laget.

 

Jeg klandrer ikke Roy for gårsdagens tap, se på de 11 som startet og det hersker ingen tvil om at det laget skal slå en League 2 lag.

 

Han hadde jo en masse spillere i litt ukjent possisjon. Da han rokerte og tok noen bytte forandret alt seg, jeg bare undres over at han ikke gjorde det tidligere.

Selvsagt skal det laget slåes med den startoppstillingen.

Lenke til kommentar

For en dag. Først RBK exit i cuppen, så Liverpool.

 

Det er faen meg så latterlig at jeg ikke har ord. Ingen av spillerne fortjener lønn frem til jul. Skjønner faen ikke at det er mulig. Det skal faen ikke gå an.

 

Nå må laget virkelig gå i seg selv, og finne på noe. For fortsetter det slik blir det nedrykk. Roy er faen meg mer håpløs en den feite kelneren. Trodde ikke det skulle være mulig.

 

Er utrolig skuffet over laget. Herregud.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kraftig provosert når jeg leser at det kan være lenge til neste gang spillere som spilte mot Northampton får spille igjen.

Er det virkelig mulig? Kanskje han skulle revurdert ting litt?

 

Hvorfor i helvete fortsetter han å bruke midtstoppere på back-plassen, i dette tilfellet Wilson?

Hvor er Mavinga? Hvorfor ikke Kelly på venstreback og Darby på høyre? Kelly har jo spilt der før med relativt greit resultat.

 

Og hvorfor blir Spearing gang på gang prioritert fremfor Shelvey, når så og si alle vet at Shelvey er bedre?

 

At Hodgson i tillegg ser ut til å være ute av stand til å vrake Poulsen og ser ut til å være ute av stand til å bruke vår toppscorer (N'Gog, hvem hadde vel trodd det før sesongstart?) i tospann med Torres er ikke annet en utrolig.

 

Noen ting kan vi supportere tilgi, men slike åpenbare ting burde en Premier League manager fått med seg etter noen kamper.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kraftig provosert når jeg leser at det kan være lenge til neste gang spillere som spilte mot Northampton får spille igjen.

Er det virkelig mulig? Kanskje han skulle revurdert ting litt?

 

 

Ser ikke helt hva. Det laget som ble sendt ut på banen der skal jo være mer enn godt nok til å slå Northampton.

 

 

Hvorfor i helvete fortsetter han å bruke midtstoppere på back-plassen, i dette tilfellet Wilson?

Hvor er Mavinga? Hvorfor ikke Kelly på venstreback og Darby på høyre? Kelly har jo spilt der før med relativt greit resultat.

 

Har du sett mange reservematcher? Darby er på nivået med Spearing bare som høyreback.

 

 

Og hvorfor blir Spearing gang på gang prioritert fremfor Shelvey, når så og si alle vet at Shelvey er bedre?

 

Aner ikke. Dog tror jeg mange fra Liverpool skryter mye av Spearing hovedsaklig pga at han er local lad, og kanskje derfor forventes det at han skal få spille, selv om han ikke er god nok og trolig ikke vil bli det.

 

At Hodgson i tillegg ser ut til å være ute av stand til å vrake Poulsen og ser ut til å være ute av stand til å bruke vår toppscorer (N'Gog, hvem hadde vel trodd det før sesongstart?) i tospann med Torres er ikke annet en utrolig.

 

Agreed. Ser dog gjerne Cole bak Torres også i enkelte matcher. Gerrard/Meireles sentralt burde være fast.

Lenke til kommentar

Supporter klubben skriver at det går mot ny medlems rekord, tenker du om det Game?

At dere er færre enn oss.

 

Du liker jo å rakke ned på de som sier Liverpool har verdens beste supportere( ikke mitt utsagn), men jeg synes det forteller noe at medlemstallet øker når vi er inne i en sånn mørk periode.

 

Shelvey spilte jo bra når han kom inn da, tipper vi ser mer til ham i tiden som kommer. Rart med Mavinga, han var veldig god for reservene i fjor. Gikk vell noen rykter om at han ville bort eller?

Endret av guttorm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe serlig mørk periode er det vel ikke? Ting kan bli mye verre enn dette

 

Jeg ser ikke helt hva du mener, det er har igrunn vert hel svart siden tidlig i sesongen i fjor. Derfor lar jeg ikke denne motgangen gå nevneverdig inn på meg.

 

Men det er selvsagt suffende å se at ny manager osv ikke ser ut til å ha løst alverdens, kom forøvrig ikke som noe sjokk. Dog er det for tidlig å konstatere noe som helst.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Noe serlig mørk periode er det vel ikke? Ting kan bli mye verre enn dette

 

Jeg ser ikke helt hva du mener, det er har igrunn vert hel svart siden tidlig i sesongen i fjor. Derfor lar jeg ikke denne motgangen gå nevneverdig inn på meg.

 

Hel svart. La oss si dere har mistet de to spillerene og blir fratatt poeng. Hvordan vil beskrivelsen være da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...