Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Synes synd på Johnson. Ser på ansiktsutrykket hans under kampen i dag at han har det jævlig. Få ting som fungerer, og vanligvis er han jo en meget god spiller.

Seriøst? Han har ikke vært god siden starten av forrige sesong. Kampen i dag var faktisk hans beste siden da. Eneste som hjelper er å sette han ut av laget en stund, så han skjønner at han ikke har klippekort der. Men han er ikke alene. Hele forsvarsrekka vår suger. Kyrgiakos skal i det minste ha skryt for at han prøver. Fortjent at han det var han som scorte i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten i hvilket pelnum skal supporterne klage i etterkant Jotun? Noen spillere leser ikke på d.no forumet, tro det eller ei... Det blir fort mer virkelighetsnært når de opplever hvor skuffa supporterne er live på stadion. I ettertid, not so much.

 

Seff når fløyta går Goldwing. Trodde eg gjorde det ganske klart og enkelt å forstå for enhver.... d.no har eg aldri sagt noe om. Pausen kanskje? Hvertfall ikke ved hver eneste feilpasning. Tilbakespill etc etc.

 

Hvor mange ganger har ikke United spilt til fløyta går og snudd kamper de låg under? Har liten tro på at det var buing som gjorde at de trøkte på mot slutten av kampene.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

- Snakket akkurat med en rasende Milan Jovanovic. Han er oppgitt over sitater som indikerte at han er rastløs i LFC. Det er 100 prosent ikke sant, skriver Liverpoolfc.tvs journalist Jimmy Rice på Twitter.

 

- Jovanovic: Jeg kjenner ingen journalister her, bare journalister fra Liverpool FC. Jeg er en gentleman. Hvis jeg har noe å si, så sier jeg det, står det videre på @JimmyRiceWriter.

Lenke til kommentar

"Nice man, wrong job?"

Link

 

Anbefaler alle å lese denne, artikkel fra Paul Tomkins. Ekstremt mange gode poenger.

 

Særlig det han tar opp med Torres er veldig interessant:

 

It now suits Samuel Eto’o at Inter: “With Mourinho we played on the counter-attack, with Benítez we press more and that’s better for us forwards because we win back the ball higher up the pitch and create more chances.”

 

Eto’o has 11 goals already this season, after just 16 last time. Torres has … one.

 

Last season I noted that Rafa was the only manager to get more than an average amount of goals from Torres. At the time, I wasn’t sure if it was just coincidence, or maybe due to the very detailed and specific advice Rafa gave him (which Torres said was incredible). Now, I’m starting to think it was mostly tactical.

 

Torres’ goal record in Spain was not the best; consistent, yes, but never above 13 from open play in a season (in one year he scored six additional goals from the spot). For Spain, it’s a decent international record, but not outstanding. For Liverpool under Hodgson, it’s … one goal in nine games.

 

Now, he hasn’t been 100% fit. And it’s early days. But he wasn’t fully fit for large parts of the previous two seasons. And he still got 14 in 24, and 18 in 22, in those two Premier League campaigns. Often he was coming back from injury, but rarely did he look this out of sorts. Rarely was he so starved of service, so isolated; an island within Anfield.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sunderland! LFC klarte i hvert fall å score.

Blackpool!!

Kaching! The hoff 1, trollet 0.

Eid.

 

Hva er poenget her? Vi scoret da mot Blackpool ;)

 

Nei da var man tilbake. Det kampen var på ingen måte verdt pengene. Da vi returnerte til "hotellet", så ba jeg han lokale som skaffet billettene og adressa til Cole. "I`m Going to send him my bill"

 

Ja, hva skal man si. Jeg trodde det skulle snu mot Blackpool. Jeg har forsatt tro på at det kan ordnes, men det begynner å se mørkt ut. Alt ligger mentalt nå, og Roy har en alvorlig vanskelig jobb å gjøre.

 

Kan godt lage et referat fra turen som sist derrsom noen vil lese, jeg har litt på hjertet.

Lenke til kommentar

Jeg tok opp akkurat det i England, og sa det var faen ikke rart det Engelske landslaget sleit, kan ikke huske annet enn at de var veldig enige.

 

Denne kællen betalte vi £17 mill for, så ler dem av Aquilani. Jeg har sagt det fra dag 1 at jeg var meget lunken til Johnson sine deffensive egenskaper, men nå fungerer jo ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...