Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Kyrgiakos står for de 3 største sjansene til Liverpool hjemme på Anfield i dag, så sier det mye om hvor Liverpool står i dag. Verste er at jeg ikke en gang er overrasket over resultatet...

 

Snart står vel Hodgson fram og sier han er fornøyd med hva Liverpool presterte i 2. omgang.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Jeg håper at det ender med at Daglish kommer inn som trener og Hodgson drar. Kenny hjelper spillerne til å få selvtilliten tilbake igjen, og får orden på det defensive, samt gir oss en offensiv plan. Vi får inn eiere som gjør det de skal, og vi henter Alonso tilbake igjen i Januar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten så føler jeg at der på sin plass å nevne at LFC-supporterne buet ut eget lag opptil flere ganger i denne kampen også, spesielt til pause. Glen Johnson ble dessuten singlet ut for mishagsytringer fra tribunene.

 

Jeg syntes det er på sin plass at bortskjemte playboys får så hatten passer når man ikke leverer over tid og ikke viser tegn til innsats. Det er supporternes gudgitte rett å lufte sine frustrasjoner, det viser bare at folk bryr seg, er lidenskapelig og ønsker fremgang. For å løse et problem må man først ta tak i det, gjerne ved å dra opp dritten ved rota. Om fansen lukker øyene og synger YNWA fordi man "må" og av vane, volder det mer skade enn noe annet. Folk betaler i dyre dommer for å se laget sitt og såfremt man fortsetter å komme på kamp, eller se på tv om man bor utenfor England, samt støtter laget i tykt og tynt (dvs forblir lojal), så syntes jeg det helt forståelig at man viser sin frustrasjon også på stadion. Hvorfor skal fotballspillere få leve i en sus og dus boble fritatt for kritikk mens vi andre i samfunnet er eksponert for kritikk i øst og vest? Ja, man skal støtte laget, men man skal også kunne si i fra om ting ikke er godt nok.

 

Men så er ikke jeg selvutnevnt "verdens beste supporter" heller. For all del, de som tror det å være "god" supporter er å aldri vise sin misnøye, men å være positiv uansett hva, let it be.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo om laget vil klare å snu en dårlig trend hvis de blir buet ut under kamper. Og om spillere som allerede har dårlig selvtillit får bedre selvtillit av å bli buet ut under kampene....

 

Ta det gjerne i etterkant, men støtter man et lag så støtter man laget under kampen. Så tar man gjerne et oppgjør i etterkant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da får spillerne bli mer tykkhudede imo. Men det er klart, man kan ikke bue hver helg eller for den minste sak, men når man taper hjemme mot Blackpool etter en slik seriestart... Ja, da burde det være greit å syte litt.

 

Jeg respekterer at folk tenker og mener anderledes om emnet enn meg, så er det sagt først som sist.

 

Forresten i hvilket pelnum skal supporterne klage i etterkant Jotun? Noen spillere leser ikke på d.no forumet, tro det eller ei... Det blir fort mer virkelighetsnært når de opplever hvor skuffa supporterne er live på stadion. I ettertid, not so much.

 

Alt med måte. Man skal selvsagt ikke trykke spillerne ned i søla, men at enkelte fortjener en pipekonsert med jevne mellomrom? Ja, det syntes jeg.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Tror det hjelper når man ligger under at 40000 synger YNWA høyt, for å fyre opp stemningen og tempen til spillerne. Problemet iår er at det ser ikke ut som noen i Liverpool har lyst til å prøve engang. Fyfaen, denne kamper føyer seg i rekken av elendige kamper iår, og jeg er flau etter kampen idag.

Lenke til kommentar

Det var helt tyst på Anfield i dag i store deler av matchen. Til og med før Blackpool scorte. Tok seg opp i noen minutter etter scoringen til Kyrgiakos, men that's it. Var en del piping spesielt mot slutten. Synes synd på Johnson. Ser på ansiktsutrykket hans under kampen i dag at han har det jævlig. Få ting som fungerer, og vanligvis er han jo en meget god spiller.

Lenke til kommentar

Ser noen nevner at Hodgson kan bli sittende lenge fordi det er ikke i samsvar med the Liverpool way og sparke en manager så fort.

 

Under dagens ledelse blir han nok sittende en stund. Men fortsetter de dårlige resultatet og vi får nye eier i løpet av sesongen, ja da tror jeg faktisk han ganske fort får fyken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...