knipsolini Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Helt koko denne serieåpningen. Spesielt deilig at United har vært så elendige, ville vært utrolig gøy om de i år igjen havner utenfor topp 4, med de signeringene de har gjort. For vår del var det utrolig kjipt å se at spillet var så dårlig mot QPR, etter at vi viste gode takter mot WBA. Forhåpentligvis har landslagspausen skylda, og vi klarer å spille oss i en god form igjen om ikke lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Satt å tenkte før den kampen ''Tottenham må da slå noen ''rivaler'' denne sesongen de også?'' men neida. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 20. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2014 Flott med resultatene denne runden egentlig. Arsenal, Tottenham og United går på uventet poengtap og Liverpool er nå ''kun'' 3poeng unna 3.plass. Neste helg venter hjemmekamp mot Hull, nå skal ikke jeg påstå at Liverpool vinner den lett(dog de skal det på papiret) slik som vi spiller for tiden, men OM Liverpool viser det vi tidvis viste mot Wba og glimtvis mot QPR så kan vi rykke litt ifra da United taper(antageligvis) mot Chelsea neste runde og West ham møter city. Southampton har dog hjemmekamp mot Stoke, så en mulig a poeng med 3.plassen er litt for søkt, men 4.plassen kan tilhøre Liverpool etter helgen. Gremmes fremdeles over vår prestasjon mot Hull sist sesong. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=_KToGNjkbAU Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Den har florert på Twitter i det siste Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Vet du hva.. Jeg tror faktisk jeg ville spilt Balotelli mot Real Madrid jeg. Regner med at de har sett det som alle andre ser at Balotelli ikke har dagen for tiden. Forsvaret blir uoppmerksome og BAM! Der sitter den og Liverpool vinner 1-0 på mål av Balotelli og assist av Sterling. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 At Real ikke scorer et eneste mål mot oss med det forsvaret vi har.. Joda.... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Hallo! Alle lag klarer da i det minste å spille 1! eneste god kamp i løpet av en sesongen. Så det får bli mot Real Madrid. Med annet du er ganske ny til dette med å se Liverpool kamper, så har du helt sikkert fått med deg at Liverpool veldig ofte spiller dårlig mot de dårlige lagene og bra mot de gode lagene. Men ja.. Ønskedrøm. Vi blir vel slaktet 4- eller 5-0 tenker jeg. Endret 21. oktober 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Har et håp om uavgjort. Men det skal holde hardt uten Sturridge. Ronaldo putter garantert et par-tre mål i morgen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er egen kamptråd for diskusjon rundt kampen Lenke øverst her Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2014 Hallo! Alle lag klarer da i det minste å spille 1! eneste god kamp i løpet av en sesongen. Så det får bli mot Real Madrid. Med annet du er ganske ny til dette med å se Liverpool kamper, så har du helt sikkert fått med deg at Liverpool veldig ofte spiller dårlig mot de dårlige lagene og bra mot de gode lagene. Men ja.. Ønskedrøm. Vi blir vel slaktet 4- eller 5-0 tenker jeg. Den hadde vi vel mot Spurs.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Game Day! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 ah blir gøy med endelig en storkamp i CL, satser på ludo gjør jobben mot basel og vi får ett uavgjort ved ett fullt skjerpet lag og ett real som undervurderer! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Uavgjort? Vi går selvsagt for seier! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Uavgjort? Vi går selvsagt for seier! sorry glemte å skrive minimum uavgjort ofc Lenke til kommentar
sector Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Heldigvis er det El Classico til helga. Såg ut som Barcelona hadde det oppgjøret i tankene igår kveld, og satser på at Real har det samme. Men Real er jo i slag, så jeg har ikke tenkt å satse store summer på hjemmeseier i kveld. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Akkurat som forventet. Likevel mye fint spill å ta med, og ser frem til Hull kampen til helgen. Deilig å se Coutinho briljere! Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Reality check complete. Mtp styrkeforholdet så synes jeg 0-3 er greit. Kampene mot Real var altid 0p, særlig med Sturridge ute.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2014 Dette er nivået man skal kjempe mot, greit å få en vekker på hvilket nivå man skal være på. En veldig fortjent seier til Real Madrid. Syns fortsatt at Lovren og Skrtel er en dårlig kombo baki forsvaret uten at de skal få all skyld. Rett og slett to nummer for små så lenge Real Madrid ga litt gass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå