Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keita Balde Diao

 

Har aldri hørt om han...

 

 

Lovren skadet på trening med Kroatia. Ja, vi elsker landslagsfotball!

 

Det er så jævlig typisk!!!

Skaden skal visstnok være omfattende også...

 

 

Lovren har ikke imponert meg så langt, jeg er liksom ikke så skuffet at det gjør noe. Håper han lærer seg å bryte ballbanen før angriperen når han komer tilbake. Han og Skrtel er for like spillertyper synes jeg.

 

Hadde håpet på litt bedre spill fra Lovren sin side ja, men han er allikevel en god makker med Skrtel.

Lenke til kommentar
17:14
- Liverpool i samtaler med Valdes

Flere engelske medier, og blant annet Sky Sports reporter Fabrizio Romano, melder at Liverpool har satt i gang samtaler med agenten til den spanske keeperen Victor Valdes for å forhandle om lønn. Valdes er ledig på markedet etter å ha forlatt Barcelona etter forrige sesong og er på vei tilbake fra skade. Tidligere denne uken ble det sagt at en medisinsk test var planlagt, uten at dette er brekftet fra klubben.

 

 

Lenke til kommentar

 

17:14
- Liverpool i samtaler med Valdes

Flere engelske medier, og blant annet Sky Sports reporter Fabrizio Romano, melder at Liverpool har satt i gang samtaler med agenten til den spanske keeperen Victor Valdes for å forhandle om lønn. Valdes er ledig på markedet etter å ha forlatt Barcelona etter forrige sesong og er på vei tilbake fra skade. Tidligere denne uken ble det sagt at en medisinsk test var planlagt, uten at dette er brekftet fra klubben.

 

 

 

 

Har vi ikke en tråd for spekulasjoner og rykter? :p

Uansett så vil jeg ha Valdes i troppen :)

Lenke til kommentar

 

 

Tja.. Ingen dum backup og en som kan legge press på Simon. Trenger det!

Backup til Mignolet. Er du seriøs? Kommer Valdes er han førstevalg i løpet av et par uker. Min spådom.

Ja, jeg er seriøs. Er du!?!

Mignolet har et bedre toppnivå enn Valdes. Ikke vært på sitt beste denne sesongen derimot..

Lenke til kommentar

At han har et bedre toppnivå spiller jo ingen rolle[...]

Selvfølgelig gjør det det. Det viser at han kan være fantastisk og har mulighet til å være på et meget høyt nivå. En som er jevn og god (Valdes) vet man ikke om kan gjøre det eksepsjonelle.

(Jeg mener ikke at Mignolet er så mye bedre, men bedre er han).

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett noe av Valdes. Hva skjedde med han? Uansett, Mignolet trenger sårt skikkelig konkurranse for plassen, han har vært et av de svakeste leddene en stund nå.

Valdes røk et leddbånd i kneet i mars, og har vært ute til nå. Fikk ikke ny kontrakt med Barcelona. Nå er han visst snart fit. Leste at han kanskje kunne vært klar mot QPR. Hvis vi signerer selvfølgelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...