Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Flott med resultatene denne runden egentlig. Arsenal, Tottenham og United går på uventet poengtap og Liverpool er nå ''kun'' 3poeng unna 3.plass.
Neste helg venter hjemmekamp mot Hull, nå skal ikke jeg påstå at Liverpool vinner den lett(dog de skal det på papiret) slik som vi spiller for tiden, men OM Liverpool viser det vi tidvis viste mot Wba og glimtvis mot QPR så kan vi rykke litt ifra da United taper(antageligvis) mot Chelsea neste runde og West ham møter city.

 

Southampton har dog hjemmekamp mot Stoke, så en mulig a poeng med 3.plassen er litt for søkt, men 4.plassen kan tilhøre Liverpool etter helgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt koko denne serieåpningen. Spesielt deilig at United har vært så elendige, ville vært utrolig gøy om de i år igjen havner utenfor topp 4, med de signeringene de har gjort.

 

For vår del var det utrolig kjipt å se at spillet var så dårlig mot QPR, etter at vi viste gode takter mot WBA. Forhåpentligvis har landslagspausen skylda, og vi klarer å spille oss i en god form igjen om ikke lenge.

Lenke til kommentar

Flott med resultatene denne runden egentlig. Arsenal, Tottenham og United går på uventet poengtap og Liverpool er nå ''kun'' 3poeng unna 3.plass.

Neste helg venter hjemmekamp mot Hull, nå skal ikke jeg påstå at Liverpool vinner den lett(dog de skal det på papiret) slik som vi spiller for tiden, men OM Liverpool viser det vi tidvis viste mot Wba og glimtvis mot QPR så kan vi rykke litt ifra da United taper(antageligvis) mot Chelsea neste runde og West ham møter city.

 

Southampton har dog hjemmekamp mot Stoke, så en mulig a poeng med 3.plassen er litt for søkt, men 4.plassen kan tilhøre Liverpool etter helgen.

 

Gremmes fremdeles over vår prestasjon mot Hull sist sesong.

Lenke til kommentar

Hallo! Alle lag klarer da i det minste å spille 1! eneste god kamp i løpet av en sesongen. Så det får bli mot Real Madrid. :p

 

Med annet du er ganske ny til dette med å se Liverpool kamper, så har du helt sikkert fått med deg at Liverpool veldig ofte spiller dårlig mot de dårlige lagene og bra mot de gode lagene.

 

Men ja.. Ønskedrøm. Vi blir vel slaktet 4- eller 5-0 tenker jeg.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Hallo! Alle lag klarer da i det minste å spille 1! eneste god kamp i løpet av en sesongen. Så det får bli mot Real Madrid. :p

 

Med annet du er ganske ny til dette med å se Liverpool kamper, så har du helt sikkert fått med deg at Liverpool veldig ofte spiller dårlig mot de dårlige lagene og bra mot de gode lagene.

 

Men ja.. Ønskedrøm. Vi blir vel slaktet 4- eller 5-0 tenker jeg.

 

Den hadde vi vel mot Spurs..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...