Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom seg siste 30, Herlig å se Hendo og La la, la la la la, la la la la , la la la lana! i bedre slag. Særlig Hendo hadde bra insj. på slutten.

Er veldig redd sessongen kommer til å ende i et sinnssykt aniklimaks, men bedre takter siste halvtimen i dag.

 

Var ikke en slite seier, det var et JÆVLA RÆL!

Lenke til kommentar

1 million i uken ser jeg ikke noe problem med.

Greit nok han er ung, men hadde han gått til en kokoklubb som Real Madrid hadde han minst tripla der igjen .

 

Mye for en unggutt men han ville ha fått mer andre steder

Sterling har jo alltid hatt en form-dupp etter signering av ny kontrakt. Nå som han likevel ikke er helt i form er det jo like greit å gi han den nye kontrakten så han er god igjen om litt :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Enig, Emils. Fint om City og Chelsea stjeler så mange poeng som mulig fra konkurrentene før vi møter dem selv. Spurs bryr jeg meg ikke om. De avgir poeng i annenhver kamp og er ingen trussel for oss. Samme med Everton og Soton.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes det var deilig å se Gerrard litt lenger freme på banen etter at Lucas kom inn i går? Fine kombinasjoner og kom i skuddposisjon flere ganger på 20 min enn han har gjort det siste året. Ser gjerne at vi kan prøve det ut i enkeltkamper når Allen og Can også er tilbake.

Lenke til kommentar

Definitivt. Synest Gerrard blir hakket for anonym når han ligger helt ned med stopperne. Men det irriterer meg at han aldri fyrer med full kraft lengre, hadde noen muligheter i går men går for plassering. Den returen han fikk i går og prøvde å curle inn, for 5 år siden hadde den gått i 110 km/t og svidd hull i hanskene på keeperen. Menmen, it is what it is.

Lenke til kommentar

Det å bli nummer 1 eller 2 for Liverpool er vel ikke så veldig realistisk i år. Så dere burde vel håpe Chelsea og City smadrer poeng fra samtlige lag rundt dere. Om dere ikke ønsker utenfor topp 4 selvfølgelig :)

Hvem har sagt vi sikter på 1/2?

Målet for Liverpool er og blir å stabilisere seg i topp fire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...