Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
21 minutes ago, banansplitt™ said:

Det som bekymrer meg litt er egentlig hvordan han flere ganger gjennom intervjuer og pressekonferanse i går kun peker på skader. Han har ikke gjort noe feil, det er kun skadene som er grunnen til at vi har levert tidenes dårligste PL-sesong.

Tror det er en veldig enkel grunn til hvorfor, han må styre narrativet til at han er uheldig, begynner han å snakke ned egne ferdigheter kan han like gjerne gi opp med det medietrykket som er etter han. 

Lenke til kommentar

Litt synd egentlig. Tilbake til start igjen da. Vant hvertfall 2 trofeer på 2 årene han var her. Ligacup og fa cupen.

Passe umulig jobb å håndtere ca 65 forskjellige skader, 27-28(?) forskjellige forsvars konstellasjoner, Antony/Sancho situasjonene, eier- situasjonen etc. Når de først skal bytte manager nå håper jeg de går for en ung og sulten manager som McKenna og ikke Tuchel, Poch og Di Zerbi osv.

Endret av ReaveЯ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (41 minutter siden):

Dette er vel ikke bekreftet noen steder?

Nei. Det er fullt mulig Ten Hag ryker, men The United Stand er en forferdelig kilde ingen bør bruke.

Nå sier troverdige rykter at McKenna forlenger med Ipswich så da har det toget gått.

Lenke til kommentar

JEg fikser ikke Goldridge, det er ett eller annet med han som vekker liten tillit hos meg. Men når det er sagt, han har noen tilgang til relativt gode kilder. Så jeg tror nok det han sier stemmer. Og ja, det er synd. Det er som om historien bare gjentar seg :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Comma Chameleon skrev (8 minutter siden):

Begynner å meldes at ETH blir værende! Gode nyheter synes jeg. Hadde vært åpen for et bytte hvis man hadde en knallbra kandidat, men føler et år til for å se hvordan det funker med han og ineos er smart!

Enig. Det eneste riktige valget. 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (13 minutter siden):

Han føler seg sikkert veldig ønsket 

Så du spurte lenger bak i tråden hvordan arsenal var i starten Under Arteta, vi kom på 8 den første sesongen da han kom inn halvveis. Og så 5 plass de to neste om jeg husker rett.

Jeg ser mye fotball. Forskjellen på det som har skjedd under Arteta og Ten hag er at fra første sekund så man hva Arteta prøvde på, en eminent taktiker. Han kvittet seg gradvis med daukjøtt og fikk inn spillerne han ville, som passet hans filosofi, og da ble det jævla bra tilslutt. Stallen var for dårlig til å begynne med, men det var en tydelig plan og vi dominerte stort sett alle kamper, men ble felt av egne middelmådige spillere i nøkkelsituasjoner. 

Ten hag virker jo veldig dårlig taktisk, han sier etter hver kamp dere har blitt utspilt at dere spilte bra og var best, når dere stort sett ble pisset på mot alle lag. Og han har bommet totalt på kjøpene han mente var bra for United også. Dere er ikke blitt 1% bedre under han, bare verre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ChopperRead skrev (2 timer siden):

Så du spurte lenger bak i tråden hvordan arsenal var i starten Under Arteta, vi kom på 8 den første sesongen da han kom inn halvveis. Og så 5 plass de to neste om jeg husker rett.

Jeg ser mye fotball. Forskjellen på det som har skjedd under Arteta og Ten hag er at fra første sekund så man hva Arteta prøvde på, en eminent taktiker. Han kvittet seg gradvis med daukjøtt og fikk inn spillerne han ville, som passet hans filosofi, og da ble det jævla bra tilslutt. Stallen var for dårlig til å begynne med, men det var en tydelig plan og vi dominerte stort sett alle kamper, men ble felt av egne middelmådige spillere i nøkkelsituasjoner. 

Ten hag virker jo veldig dårlig taktisk, han sier etter hver kamp dere har blitt utspilt at dere spilte bra og var best, når dere stort sett ble pisset på mot alle lag. Og han har bommet totalt på kjøpene han mente var bra for United også. Dere er ikke blitt 1% bedre under han, bare verre. 

Ten Haag fremsto som en god taktiker i den første sesongen, og så har han ikke gjort det denne sesongen. Er ikke helt svart/hvitt i alle fall. Tror det kan se bedre ut om det ikke er så mye skader.

Han/klubben har helt klart bommet grovt på flere kjøp i hans tid i klubben, men samtidig så har de truffet blink på andre. Martinez har vært en av de beste stopperne i ligaen siden han kom til klubben for eks. Eller som Guardiola sa i forbindelse med FA-cupfinalen, Martinez er topp 5 stoppere i verden.

Synes det er helt riktig å gi han et år til. Når man se hvordan laget hans rundspilte Real Madrid i CL noen år tilbake, så har jeg lyst å se hva han kan få til med litt mer fungerende klubbdrift enn hva vi har hatt med Glazers.

Lenke til kommentar
banansplitt™ skrev (På 12.6.2024 den 11:50 AM):

Håper virkelig dette er fordi INEOS vil ha ham og ser for seg han i fremtiden også. At det ikke bare er en midlertidig løsning pga. manglende alternativer. 

Det er trolig en blanding. De er ikke overbevist om at Ten Hag er mannen, men de finner heller ingen bedre kandidater der ute, så hvorfor ikke gi han en siste sjanse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...