Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke med meg kampen, men når vi må sette inn Maguire, en spiller vi har prøvd å bli kvitt i 3 måneder, og Evans som ble betraktet som ikke god nok for 8 år siden så illustrerer det jo egentlig hvor langt vi bak vi fremdeles ligger. Det blir jo forsterket av at to av signeringene vi har gjort for å ha mer bredde i laget er hentet på lån. Klubben er blitt helt rævkjørt av rekrutteringen de siste 10 årene, og det kommer neppe til å bli bedre under Glazers med tanke på økonomi. Enkelte andre managere har jo hentet nye lag med en gang det har vært et lite problem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Amrabat signeringen er lån MED opsjon på kjøp. Tanken er vel at det skal være permanent.

Mens Reguilón er en nødløsning, pga vi har skade på begge venstrebackene.

Fjerde og femtevalget på stopperplass vil jeg argumentere for at vanligvis er langt svakere enn Maguire og Evans på de aller fleste lag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det handler i større grad om at spillerne vi har til rådighet passer systemet enten de er førstevalg eller fjerdevalg. Ideelt sett så skal akademilagene også utvikle spillere som passer systemet og ikke bare være slik at vi beholder de som ser nogenlunde gode ut. Der ser det jo ut til at Ten Hag har fått til en endring men resultatene av det kommer etterhvert. Det som er mer bekymringsfullt er kommentarene til Ten Hag angående Sancho. På tide å bli kvitt ham tenker jeg, klubben har vært utrolig tålmodige men selv når de store signeringene er helt på bærtur så blir jobben til Ten Hag enda vanskeligere. Fremdeles mye opprydning som gjenstår.

Lenke til kommentar

Blir for enkelt å skylde på feilaktig annullert mål og at vi skulle hatt straffe. Laget ble utspilt, og jeg håper ikke det er tvilsomme straffer og offsidemål vi skal basere taktikken vår på når vi er på bortebane. Vi var elendig på bortebane sist sesong, og vi fortsetter med det denne sesongen.

Så langt har vi to tap og 1-5 i målforskjell på bortebane. 

Det var helt tydelig behov for en ny midtstopper i sommer, men vi klarte ikkje å selge Maguire og signerte Evans istedet da det ikke er penger i klubben.

Vi henger hele tiden etter med tanke på hva som trengs av spillere. Vi har en stor stall, men altfor mange spillere som ikke er god nok eller riktig type spiller. Maguire, Evans, Sancho, McT, Martial for å nevne noen. I tillegg så hagler det inn med skader kontinuerlig. Her må de jo snart klare å finne ut hvorfor det er slik. Er det pga trening, for lite hvile eller klarer de ikke avdekke slikt på medical før de signerer spillere?

Jeg driter i at vi tapte i dag, er måten det skjer på som irriterer. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har det vært noen som helst interesse for våre spillere fra Saudi? Og om de henter spillere, vil de pengene bli brukt på forsterkninger?

Andre klubber tjener stort på salg, vi sliter der. I tillegg har vi mistet flere spillere uten å få noe igjen. Pogba, DDG, Greenwood og sikkert flere jeg ikke kommer på nå.

Men det er 13 dager til neste kamp. La oss håpe Højlund starter da, at Amrabat blir det vi mangler på midtbanen, og at vi kan stille med våre beste stoppere og ikke 3,4 og 5 valget der. 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (10 minutter siden):

Har det vært noen som helst interesse for våre spillere fra Saudi? Og om de henter spillere, vil de pengene bli brukt på forsterkninger?

Andre klubber tjener stort på salg, vi sliter der. I tillegg har vi mistet flere spillere uten å få noe igjen. Pogba, DDG, Greenwood og sikkert flere jeg ikke kommer på nå.

Men det er 13 dager til neste kamp. La oss håpe Højlund starter da, at Amrabat blir det vi mangler på midtbanen, og at vi kan stille med våre beste stoppere og ikke 3,4 og 5 valget der. 

Ikke vet jeg. Sancho er jo ikke sååååå ræva at Saudi lag ikke kunne ønsket seg han for en £40m skulle en tro.
Sikkert klubber midt på tabellen i PL som hadde sagt ja takk også.

Han ser jo uansett ikke ut til å ha mye til fremtid i United når Ten Hag går ut og kaller han en lat jævel.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (27 minutter siden):

Blir hvertfall drama av dette. Sancho på Twitter nå i kveld. Kanskje Sancho burde tenke på at Ten Haag kanskje ikke vurderer Sancho sine prestasjoner slik som Sancho ser på dem selv.

image.thumb.png.6620f1737c1e14db054d025bfa059eae.png

Da er vel han fort uti kulden. Sliter med å se hva vi mister om Sancho forsvinner. Har ikke vist noe som tyder på at han kan bli en god unitedspiller! 

Lenke til kommentar
Mr. President™ skrev (52 minutter siden):

Stoler mer på manageren enn en spiller som har blitt benket av 3 forskjellige managere. Han leverer så og si aldri, men det mest skuffende for manageren må jo være når vi har jaget resultat og han blir satt inn og presterer med å være usynlig. Det har heller vært regelen enn unntaket med Sancho.

Jeg begynner å lure litt jeg da. Ble vi alle lurt? Ønsket han jo til Liverpool før United kjøpte han.
Var han egentlig ikke noe god i Dortmund?
For hvis han faktisk var god i Dortmund, hvor i all verden har det blitt av den spilleren?

Lenke til kommentar

Ten Hag har jo beskyttet Sancho i et helt år nå uten at det har hatt noen effekt. Kanskje det hjelper å presse ham på denne måten istedet.

Når en så intervjuer så fkke hvertfall ikke jeg inntrykk av at han henger ut Sancho på noe vis. Han sier at pga grunn av innsats på trening og valgmuligheter i angrep ble Sancho ikke valgt til denne kampen. Ser ikke problemet.

https://twitter.com/issa_umar54500/status/1698432914126479736?s=20

Det er vel uansett ingen som blir lei seg om Sancho forsvinner? Han har hatt rikelig med muligheter uten å bevise noe som helst. Vi fikk dessverre ikke den spilleren vi så for oss.

Endret av ProphetSe7en
  • Liker 2
Lenke til kommentar
blured skrev (12 timer siden):

Minner om Maguire den måten å forsvare seg på.

Her er den nærmere. Jeg tenkte han skled eller noe sånt under kampen siden de aldri viste noen reprise.

Reprisen viser at det nok skulle vært en straffe her, men må si jeg egentlig liker at lista er ganske høy når det gjelder holding og nedriving. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Cappo skrev (8 timer siden):

Jeg begynner å lure litt jeg da. Ble vi alle lurt? Ønsket han jo til Liverpool før United kjøpte han.
Var han egentlig ikke noe god i Dortmund?
For hvis han faktisk var god i Dortmund, hvor i all verden har det blitt av den spilleren?

Jeg så nesten alle kampene til Dortmund når Brauten spilte der. Sancho var verdensklasse. Dette må handle om noe psykologisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
banansplitt™ skrev (30 minutter siden):

Jeg så nesten alle kampene til Dortmund når Brauten spilte der. Sancho var verdensklasse. Dette må handle om noe psykologisk.

Eller kanskje det har noe med spillet og gjøre. Fremover i banen så står det jo bom stille, null bevegelse. Ikke lett å gjøre alt på egenhånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...