Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ProphetSe7en får svare for seg selv. Men personlig tenker jeg –

  • usikker på om Mount er det vi trengte på midtbanen. Men kan være at det vil fungere om alle våre offensive spillere presser som Ten Hag vil. Men personlig tror jeg ikke Mount - Bruno - Casemiro vil fungere. 
  • Amrabat kan være en ok signering for dybde. Men er langt under toppnivået til både Casemiro og Eriksen.
  • Klarte ikke erstatte Maguire. Så har fremdeles en midtstopper som (1) mangler farten til å håndtere ar vi står høyt og (2) ikke helt er pasningssikker nok til å spille oss ut bakfra.
Lenke til kommentar

Lan bli noen potensielt spennende midtbane konstellasjoner. Mainoo, Amrabat, Bruno / Casemiro, Bruno, Amrabat / Mount, Amrabat, Bruno etc. Endelig litt bredde der når spillere blir skadefrie.👍 

e: selv håper jeg vi får se smal 41212 etterhvert med Casemiro, Amrabat, Mainoo og Bruno. Vet ikke helt om litt vel defensivt med både Mainoo og Amrabat der. Evt en av de bytte mot Mount.

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar

Mainoo er 18 år. Tror ikke han får mye spilletid i år.

VifteKopp skrev (6 timer siden):

Noen spesielle spillere du ville hatt inn/posisjoner du ikke mente ble styrket?

 

😅 Terningkast 3 på overgangsvinduet.

Højlund:

Umulig å vite hva vi får her. Har ikke spesielt høyt målsnitt til nå, men han har potensiale. Vi har brukt mye penger på ham, og har ingen plan b om han ikke slår til. Stor risiko med denne overgangen, og kanskje kunne pengene blitt brukt bedre?

Mount:
Dette er en overgang jeg ikke forstår noe utav. Vi har ikke en dm som lar oss spille med Mount og Bruno samtidig. Mulig at ETH ønsker å transformere ham til en 8er, men her mener jeg pengene burde blitt brukt på en annen type spiller enn Mount. 

Amrabat:
Lån med lav risiko, opsjon på kjøp. Får vi spilleren en så i VM så er det et kupp. Usikker på om han er god nok eller om vi her har fått en nedgradering på Fred. Set ham i et par kamper i serie a uten at han har utmerket seg da, men han har gode stats og kan bli en bra signering om alt klaffer.

Onana:
Har vist at han er en topp keeper, så må han bare få det til å klaffe i United også. På papiret en fantastisk signering

Bayindir:
Merkelig valg. Han er ikke spesielt god, og vi vet han må stå flere kamper denne sesongen når Onana er vekke i mesterskap.

Reguillon:
Lån med lav risiko, men var det bedre å hente ham på lån fremfor å bruke Fernandez? Han har ikke imponert meg i Spurs, men klarer ETH å få frem spilleren han var i Sevilla så har vi en god vb frem til Shaw er klar. Tross for lav risiko så er det et noe merkelig valg og en spiller som i utgangspunktet ikke er god nok.

Evans:
Lav risiko, og ender vel opp som trener på sikt. Men han er skadeutsatt, og tror ikke han er tiltenkt noe særlig med spilletid.

Personlig ville jeg hatt en 8er og en arvtaker til Casemiro inn på midten i dette vinduet og droppet Mount. Nå må det kjøpes neste sommer, om det finnes penger tilgjengelig.

Hadde det vært bedre å kjøpt Toney fremfor Højlund? Måtte klart oss 4 måneder ekstra uten en spiss i så fall, men vet samtidig hva en får i januar.

En får vurdere på nytt til jul, da har laget fått tid å sette seg og forhåpentligvis har ETH fått det beste utav spillerne sine og gjort alle kritikere til skamme. Kanskje har Højlund notert seg for 10 mål da.

Hva tror dere blir den mest brukte sammensetningen på midten frem til jul? Er en del spennende muligheter nå, så får en håpe de klarer å dekke nok rom å holde det høye presset ETH ønsker. 

Endret av ProphetSe7en
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan har ikke Onana overbevist hittil ? Fra tidligere vet vi jo at Mount er en god spiller, spørsmålet er mer hvordan få han til å passe inn i laget.

Uansett, det beste vinduet vi har hatt i en sesong der vi ikke har ny manager OG samtidig har CL ? Samtidig, skulle ønske ting var på plass litt tidligere. Vi starter atter en gang sesongen litt haltende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan spillere brukes og laget rundt har mye å si for hvordan en spiller gjør det.

Salah var ikke spesielt god i Chelsea, men dominerte senere i Liverpool.

Motsatt så har vi Fernando Torres. Herjet for Liverpool, fikk det overhodet ikke til i Chelsea.

Nå vet ikke jeg hvordan det fungerer i klubben deres, men hvis dette er spillere Ten Hagen har sagt han ønsker seg, så regner jeg med han har en plan for hvordan han vil bruke dem.

Lenke til kommentar

Fotballen seiret.

Skulle gjerne hatt med poeng i fra denne kampen, men laget evner jo ikke å spille fotball. Er så flaut å fremstå på denne låten, og ikke synes jeg Arsenal har spesielt gode heller.

Maguire, Lindeløf og Evans som stoppere. Martial som spiss. Det er så mye dårlige spillere i dette laget. Midtbanen er fortsatt på ferie virker det som.

Forstår ingenting. Er laget virkelige så dårlige som dette? 4 kamper og vi har 6 poeng. Hadde hatt 3 om vi ikke hadde så flaks mot Wolverhampton. 

0 poeng på bortebane, fortsetter i samme spor som vi gjorde på bortebane sist sesong.

Glad det er nesten to uker til neste kamp 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...