Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fortsatt en del skader. Er spent på hvilke grep Solskjær gjør inn mot første kamp, og på om han endrer formasjon.

 

Jeg synes vi spilte vår beste fotball i 4-3-3 under Mourinho, men dessverre har vi sett det mer og mer sjeldent. Aldri denne sesongen. Men det er helt klart den formasjonen Pogba trives best i, for eksempel.

 

Solskjær liker ballspillere på midten, jeg tror ikke vi får se en like statisk midtbane med to dype spillere særlig lenger.

Lenke til kommentar

Jeg synes fortsatt dette er så spinnvilt at jeg sliter litt med å ta det innover meg fortsatt. Det er sjokkerende på mange måter, og utrolig stort for norsk fotball og for oss nordmenn som har fulgt United siden vi var små. 

 

Det er en risiko for United, men jeg tror det også kan føles trygt. Få tilbake folk som kjenner klubben godt, hva dette dreier seg om. Som både fansen og spillerne liker. Spillerne har stor respekt for både Solskjær, Phelan, Carrick og McKenna. Få tilbake entusiasme og trivsel.

Vi har mye offensiv slagkraft i troppen, nå er det på tide å utnytte det. Hvis det lykkes kan Solskjær få tilbake glede og selvtillit i spillergruppa.

 

Kampprogrammet er utrolig tett, så det er ikke så mange taktiske grep han rekker å selge inn umiddelbart. Tidspunktet er kanskje likevel gunstig, vi har ganske ålreite motstandere på papiret fremover og det skal mye til for at han gjør det verre enn Mourinho. Ingenting å tape, alt å vinne. 

Lenke til kommentar

Min mening om dette er heller upopulær, så kanskje jeg bommer?.

Er iallfall nysgjerrig på hva folk med hjertet i klubben mener om det.

 

Han var en utrolig god fotballspiller, det kan ingen ta ifra han.

Men er han egentlig en god manager?

 

Han har vært manager i Molde.

En klubb som har levd på donasjoner fra to av Norges rikeste menn.

Ingen kan skubbe under en stol at de ikke ville ha vært i tippeligaen hadde det ikke vært for at de kom inn og betalte gildet når de kom.

Er det han har oppnådd med Molde og ressursene der virkelig noe stor ting?

Brann kastet også penger etter spillere og vant gull, men gikk nesten konkurs etterpå.

Vil ikke påstå at Mjelde var verdens beste manager heller.

 

Han fikk prøve seg i utlandet hvor kampene er hardere, pengene er større og presset er ti ganger større.

Han kom hjem med halen mellom beina.

 

Nå skal han styre United, dog i en veldig kort periode.

Han han det som trengs?

 

Hva vil være suksess for han hos United?

Hva vil tilsi at United supportere blir fornøyd?

 

Europaspill?

Pallplass?

Øvre halvdel?

Flott fotball men dårlig plassering?

Lenke til kommentar

Det er rapportert at OGS er her på tråden og at innspill her vil ha innvirkning på lagoppstillingene hver uke.

:wee:

Her er min kjerne:

De Gea
Dalot Jones Bailly Shaw
Matic Pogba
Mata
Martial Sanches
Lukaku

Innbyttere:
Romero, Lindeløf, Velencia, Young, Fellaini, Lingard, Rashford

Transferliste:
Smalling
Rojo
Darmian
Fred
Herrera
Lingard

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...