Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kaster vel ikke en spiller ut av laget etter 1 dårlig kamp.

Se på Mata som han solgte fra chelsea pga han ikke passet inn i spillestilen, og nå får han en ny sjanse til å vise seg frem.

 

Mata er en av Uniteds mest brilliante og viktigste spillere. Som media har påpekt, har United vunnet hver eneste kamp han har spilt denne sesongen.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er rett og slett trist å se på Rooney.  Hvis smilet og gleden er ekte har han verdens sterkeste psyke, men jeg tror nemlig det bare er en maske. Når man har vært en av de beste fotballspillerne i verden, for så å ikke kunne sende en pasning, ta et ordentlig mottak, skyte ballen eller regelrett nesten ingenting for tiden - ja, det merker man. Jeg nekter å tro at ikke Rooney sliter mentalt med det som skjer på banen. Han fikk seg en assist i går, men det må sies å være den heldigste assisten jeg noen gang har sett. Derimot så misset han nesten på alt annet også.

 

Det er trist. Rooney er en legende, en spiller jeg fram til City-flørten virkelig elsket. Legende vil han alltid være for meg, men jeg tror at jo lengre dette holder på - jo lengre ned i grøten forsvinner navnet hans til slutt. 

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt så trist dette skulle være da. Han kom inn mot slutten og fikk ballen skutt på seg i lårhøyde. Ikke akkurat tidenes kompispasning. Heldigvis for oss havna ballen hos Zlatan. Hadde et par fine vendinger av spillet, dro av en mann og mista ballen en gang samt en dårlig pasning. Så var kampen over og det var det. Hverken dårlig eller bra.

 

Misforstå meg rett, Rooney har meget godt av å sitte på benken nå og jeg mener heller ikke han skal starte for oss. Men det er jo helt sykt hvor mye hat det skal komme på en spiller, jeg skjønner ikke at dere orker det dag ut og dag inn. Hat litt på de andre også, da. Pogba hadde for eksempel en forferdelig kamp i går og slo feilpasning etter feilpasning, det fortjener sikkert litt hating.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Snipp

Der tror jeg du tolket det litt annerledes enn hva jeg skulle fram til, for Bananen har helt rett. Det var på generell basis, og ikke siktet direkte til kampen i går. Hater ikke Rooney i det hele tatt, liker bare ikke at han får klippekort når han gang på gang er vår dårligste spiller (nå har han ikke hatt det de siste kampene, så Mourinho tar grep!) At jeg syns det er direkte trist må jeg jo få lov til, for jeg syns faktisk det er oppriktig trasig. Regner med at jeg neppe er alene om det, og Rooney selv syns sikkert det er tungt i tillegg - uten å regne med all kritikken han får. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Fellaini er en god spiller, men han er forferdelig i det systemet vi spiller i dag. Isolert sett gjør han bra kamper, men laget svekkes så jævlig av den manglende intensiteten og teknikken hans. Skriker Herrera lang vei av den midtbanen vår. Synes også Mensah burde fått flere sjanser.

 

Børs fra i går

 

De G... Romero - 6

 

Mensah - 6.5

Bailly og Smalling - 6

Rojo - 6

 

Fellaini - 5

Pogba - 5

Mata - 5

 

Rashford - 5

Zlatan - 5.5

Lingard - 5

 

Rooney - 5

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Er et par ting vi har lært etter kampen igår: Pogba trenger Herrera ved siden av seg for å kunne utnyttes ordentlig. Fellaini dekker langt fra nok rom når vi skal spille 4-2-3-1, og det var et par ganger hvor det sto motspillere vidåpne på 16-20 meter mens de 2 sentrale var milevis unna. Pogba blir også gående litt for dypt, og føler ikke han er best i den rollen. Liker han bedre rettvendt langt inne på motstanders halvdel.

 I tillegg tilfører Rooney 0 i 10'er rollen. Var som natt og dag mellom han og Mata, som var meget god. Sendte stikkere, gikk på løp, var bevegelig og alltid spillbar. og for en stikker til fosu på scoringen. Ronney hadde jo assist da, det er da noe.

Også er jeg imponert over Rashford. Den gutten virker å ha alt. Han er rask, teknisk, og virker også å være flink til å være på riktig plass til riktig tid. Deilig hver gang jeg ser han spille rett og slett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...