Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg blir litt nervøs for at ting skal gå til helvetet allerede nå jeg. 

Da er du ikke alene. Jeg er virkelig redd for at Mourinho lar "stoltheten" ta over fullstendig for ham selv. "Jeg vet best. Jeg er best. Det er aldri min feil, kun spillerne". Spillerne blir negative, mister troen på Mourinho, lekker info til media, lager helvete i garderoben, og kjører alt i dass. 

 

Til tross for at Mourinho kanskje blir roten av det problemet, vil jeg være ekstremt skuffet over spillerne om dette blir tilfellet utover i sesongen, og spesielt om spillere allerede har begynt å slippe info ut til media. Spillerne er nødt til å gjøre som sjefen sier, enten de liker det eller ikke. Respekterer de ikke at Mourinho kan være en skikkelig kødd av en sjef, så har de heller ingenting å gjøre i en vinnerklubb. 

 

Ja. For øyeblikket er jeg uten tvil mest irritert på spillerne. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det ikke versert rykter om at det er Rooney selv som lekker?

Den som har lekket sammenlikner SAF med Mourinho, så da skulle man tro det var en som spilte under han. De som spillte 1. lagsfotball for SAF i dagens tropp er: De Gea, Jones, Pogba, Rooney, Smalling, Carrick, Young og Valencia.

 

Rooney har jo snakket til pressen før når han har vært missfornøyd, så mange anser det som sannsynlig at det er er han igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror det største problemet er at sentrale deler av laget fremdeles består av folk som ble voksne under Fergie, og egentlig aldri vil fungere optimalt under noen andre.

 

Smalling, de Gea, Valencia og Rooney?

 

Kanskje et dårlig ordvalg, jeg lurte på om jeg heller burde si "fant seg selv", "ble modne" etc. Poenget er uansett at jeg fremdeles synes laget fremstår litt som et skilsmissebarn som savner pappaen sin.

 

 

Poenget mitt er at 3 av 4 har blitt bedre etter at Fergie ga seg.

Lenke til kommentar

Håper på dette laget mot Leicester

 

                                 De Gea

 

               Valencia - Blind - Bailly - Shaw

 

                         Carrick  -  Herrera

 

                                  Pogba

                  Miki                           Rashy 

                                   Ibra

 

Muligens litt offensivt, men det får bare være

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rojo klarte ikke klarere skikkelig før det som ble til straffen, og Rooney burde puttet minst ett. Foruten det så synes jeg laget gjorde en brukbar kamp. Håper vi får se dette neste kamp:

 

Rashford - Zlatan - Mhkitaryan

Pogba - Carrick - Herrera

Shaw - Blind - Smalling/Bailly - Valencia/TFM

 

Edit: Haha, ganske lik post det der..

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...