Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Snipp

Der tror jeg du tolket det litt annerledes enn hva jeg skulle fram til, for Bananen har helt rett. Det var på generell basis, og ikke siktet direkte til kampen i går. Hater ikke Rooney i det hele tatt, liker bare ikke at han får klippekort når han gang på gang er vår dårligste spiller (nå har han ikke hatt det de siste kampene, så Mourinho tar grep!) At jeg syns det er direkte trist må jeg jo få lov til, for jeg syns faktisk det er oppriktig trasig. Regner med at jeg neppe er alene om det, og Rooney selv syns sikkert det er tungt i tillegg - uten å regne med all kritikken han får. 

 

Jeg trodde du siktet kun til kampen i går, og synes det var litt voldsomt til reaksjon ja! Er stort sett enig hvis man, som du egentlig mener, ser det på generelt grunnlag :)

 

Det jeg derimot er ganske lei av, er den endeløse skrikinga om hvor hardt Rooney og Fellaini suger. Til og med hvis de gjør det bra. Begynner rett og slett å bli skikkelig kjedelig å fylle både denne tråden og hver eneste kamptråd med det samme gnålet hver dag. 

 

Hadde vært mer interessant å diskutere saklig hvorfor ikke Rooney fungerer, hva slags rolle han skal ha eller hva som skal til for at han kan bli bedre igjen. Altså snakke fotball...

Lenke til kommentar

Hadde vært mer interessant å diskutere saklig hvorfor ikke Rooney fungerer, hva slags rolle han skal ha eller hva som skal til for at han kan bli bedre igjen. Altså snakke fotball...

Enig i det du sier over at de som spiller bra fortjener ros. Når det kommer til akkurat denne saken er jeg helt tom for ideer. Forstår rett og slett ikke fallet han har hatt. Det er litt Torres over det. 

Lenke til kommentar

Utrolig kjipt at vi ikke vinner i dag, men veldig mye positivt å ta med seg fra denne kampen. Gir alt, rundspiller dem, og burde vunnet med 3-4 mål. Beste kampen så langt for oss i PL. Får bare krysse fingrene for at City går på en smell nå.

 

De Gea - 5

Valencia - 8

Bailly - 7

Smalling - 6

Blind - 8

Pogba - 6

Herrera - 8

Lingard - 6

Mata - 8

Zlatan - 5

Rashford - 6

Lenke til kommentar

Etter neste kamp vil United være 6 poeng bak Liverpool og hele 11 bak City, og det etter 9 kamper.

 

Elendig resultat i dag, viser nok en gang hvor United befinner seg for tiden. Spent på hvem JM skal skylde på i dag, hvilke spiller han henger ut osv.

Makan til pessimisme. Bare utrolig uflaks som gjør at vi ikke vinner. Innsats, vilje, spillerglede, og masse sjanser, mer enn vi har sett på veldig lenge. Etter denne kampen synes jeg topp 4 ser mer realistisk ut enn før den begynte. 

Lenke til kommentar

Har ikke noe å si om City går på en smell eller ikke. Vi er altfor varierende i resultatene og denne sesongen blir nok bare for å bygge opp et ordentlig lag først slik som det var med Chelsea i JMs andre periode der. Blir garantert å måtte kjempe for CL-plass.

Tror ikke vi kommer til å vinne PL i år, men er da lov å håpe på City-tap. Og man vet aldri :)

Lenke til kommentar

Nå som Rooney ikke starter må man finne en ny United-spiller å klage på sant?

 

 

Zeebra hører ikke til i denne leiren.

 

Nei, det var ikke det som var poenget. Jeg bare lurer på hvorfor Lindgard spiller fast. Han er i min evaluering for dårlig til å spille fast for United.

 

Selv er jeg større fan av United som spiller med Martial/Depay på venstre. Da får Lingard muligheten en kamp innimellom. Og hvorfor spiller Rashford så ofte? Så god er han ikke. Man bør ikke ofre spillere som Martial for at Rashford skal spille. Rashford burde være rotasjonsmulighet for Zlatan.

Lenke til kommentar

 

Har ikke noe å si om City går på en smell eller ikke. Vi er altfor varierende i resultatene og denne sesongen blir nok bare for å bygge opp et ordentlig lag først slik som det var med Chelsea i JMs andre periode der. Blir garantert å måtte kjempe for CL-plass.

Tror ikke vi kommer til å vinne PL i år, men er da lov å håpe på City-tap. Og man vet aldri :)

 

 

Håper virkelig City taper mot Tottenham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...