Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Etter neste kamp vil United være 6 poeng bak Liverpool og hele 11 bak City, og det etter 9 kamper.

 

Elendig resultat i dag, viser nok en gang hvor United befinner seg for tiden. Spent på hvem JM skal skylde på i dag, hvilke spiller han henger ut osv.

Makan til pessimisme. Bare utrolig uflaks som gjør at vi ikke vinner. Innsats, vilje, spillerglede, og masse sjanser, mer enn vi har sett på veldig lenge. Etter denne kampen synes jeg topp 4 ser mer realistisk ut enn før den begynte. 

 

 

Vi får se når oktober er over hvordan tabellen ser ut, da får en vel en bedre pekepinn på om jeg er pessimistisk eller realistisk i mine uttalelser. Jeg tror united taper helt klart mot Liverpool, og at de går på tap mot Chelsea. En begynner å ligge langt bak da om andre lag fortsetter sin poengfangst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå som Rooney ikke starter må man finne en ny United-spiller å klage på sant?

 

 

Zeebra hører ikke til i denne leiren.

Nei, det var ikke det som var poenget. Jeg bare lurer på hvorfor Lindgard spiller fast. Han er i min evaluering for dårlig til å spille fast for United.

 

Selv er jeg større fan av United som spiller med Martial/Depay på venstre. Da får Lingard muligheten en kamp innimellom. Og hvorfor spiller Rashford så ofte? Så god er han ikke. Man bør ikke ofre spillere som Martial for at Rashford skal spille. Rashford burde være rotasjonsmulighet for Zlatan.

 

 

Rashford har helt klart noe å gjøre i laget, å si noe annet er jo helt absurd. Lingard har heller ikke spilt fast denne sesongen, og Depay har vært elendig siden han kom til klubben.

Lenke til kommentar

Nitrist resultat mot et av ligaens svakeste bortelag, men spillet var okei og vi skaper en hel masse sjanser. Vi hadde vel knapt en eneste hjemmekamp i fjor hvor vi kjørte på som i formiddag og kom til så mye. Det er store forbedringer i laget og Fellaini/Rooney er endelig fratatt klippekortene. Pogba ser ut som en milliard utpå der og Martial fikk en sårt tiltrengt goal. Nei, gidder ikke henge for mye med gjeipen. Denne sesongen blir neppe noen klassiker, men det tar faktisk litt tid å vaske bort bidragene til Moyes og LVG. Forventer 4-plass og kanskje et godt cup-run, samt et godt sommervindu til, så er vi der. 

 

Ting går fremover. :)

Lenke til kommentar

Nei, er nettopp derfor jeg lurte. Personlig så mener jeg at vi må bygge videre med de offensive spillerne vi har så kan vi muligens se etter  bedre alternativer på høyrebacken.

En ordentlig ving hadde ikke vært dumt heller. Memphis har vært ubrukelig, hvis han ikke hever seg denne sesongen så burde vi se etter noen andre. Ikke nødvendigvis en fra øverste hylle, men noen som kan utgjøre en forskjell som innbytter.

Ellers vil jeg at vi skal satse på Lingard og Martial. De er stort sett venstrevinger, så kanskje hente inn en ren høyreving?

Lenke til kommentar

Nå har vi jo Mkhitaryan på høyrevingen. Hvis vi får i gang han, så er det stor klasse i den posisjonen. Lingard, Rashford, Martial og eventuelt Memphis og Young kan også spille der. Vi har god dekning offensivt. Det eneste jeg synes vi trenger nå er en ekstra midtstopper siden Phil Jones og Marcos Rojo burde være på vei ut. Jones er ikke så verst, og har potensial, men er bare skadet. På backene har vi ganske god dekning, samt Borthwick-Jackson som storspiller på utlån i Wolves.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Rashford har helt klart noe å gjøre i laget, å si noe annet er jo helt absurd. Lingard har heller ikke spilt fast denne sesongen, og Depay har vært elendig siden han kom til klubben.

Depay ble ikke solgt eller lånt ut før sesongen, og da er det naturlig å tro han skal få en mulighet.

Lenke til kommentar

Spillet er bra, og United var klart bedre på det meste utpå der. Hjelper jo uansett ikke når det står 1-1 til slutt. Men nå sitter kombinasjonene i angrepet mye bedre enn i de første kampene. Krever litt mer kvalitet på kantene IMO, Mkhitaryan må få sjansen når han er frisk. Synes ikke Rashford er like effektiv der ute på siden, og Lingard er ikke en klassespiller.

Kjipt at De Gea gjør en blunder for én gangs skyld, når angriperne er ineffektive. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...