Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Mitten om "situasjonen":

 

 

 

The beginnings of discontent have been magnified, with United portrayed as a club in crisis and ABU -- "Anybody but United" -- rubberneckers devoutly hoping it's all true. It's not, though.

 

 

 

Mourinho remains popular among players and staff and also has the full support of the club.

 

 

 

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som de lar seg diktere av tv2 på den måten så valgte jeg å melde meg ut av supporterklubben. Nå var det vel flere artikler rundt dette for få uker siden som bekreftet at tjenester som SS osv er lovlig å bruke for oss i Norge, og da blir det helt sløvt at de ikke kan la brukere på forumet diskutere slike alternativer. Mulig det har kommet en lovendring på dette de siste ukene?

 

En annen ting var vel at TV2 krevde at unitedforumet fjerner alt av logoer brukt på siden deres i tillegg til linker og diskusjon rundt streaming. En bekjent av meg i TV2 sa for kort tid siden at dette var noe de jobbet med, og at det vil gjelde kamptråder og lignende her inne på diskusjon.no som inneholder bruk av logo, linker til streaming osv. Hvorvidt diskusjon vil hensyn til dette aner jeg ikke, men blir jo spennende å se fremover.

Flott. Håper flere gjør som deg. Dag Langerød og co er jo en jævla vits. At Tv2 er stusselig, det vet vi fra før, men at Uniteds supporterklubb driter i sine egne for å ligge i senga til tv2 er uakseptabelt. De var ikke ute å kritiserte tv2s økning på pris heller av samme grunn. 

Lenke til kommentar

Hah. Å komme på nett og lese det som skjer idag er i bunn og grunn ingen overraskelse. Bra for United at Rooney endelig ble droppet.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/united-oppvisning-uten-rooney-en-eksepsjonell-omgang/a/23802997/

 

 


United-oppvisning uten Rooney: – En eksepsjonell omgang

 

(Manchester United - Leicester 4-0, kampen pågår) Forrige sesongs ligamester får juling på Old Trafford. Fire mål på 20 minutter før pause ble fasiten da Wayne Rooney (30) ble vraket.

 

Har lenge sagt United bør droppe Rooney. I tillegg er Mata en klassespiller og Norske medier har jo påpekt at United har vunnet alle kampene så langt når de har spilt med Mata.

 

Selge Rooney til jul? Beste julegaven til United fansen :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg mener i likhet med alle andre, at det er riktig å benke Wayne Rooney. Han har vært langt under pari de siste sesongene, og han bør virkelig skjerpe seg hvis han skal fortsette å spille i Manchester United. Jeg savner gløden og "killer instinktet" som han hadde tidligere. Jeg sitter med en følelse av at Wayne Rooney fortsatt har mye å tilføre Manchester United, men enten så får han vise baller gjennom å motbevise kritikerne eller så bør han bli solgt etter sesongen. 

 

Ingen vetorett, sorry Wayne Rooney!

Endret av Neymar10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...