Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal vi ha Valencia på høyre? Han er ikke bedre enn hverken McNair eller Smalling offensivt. På papiret og i teoirien, joda, han er jo faen meg ving, men han utretter ikke en dritt mer enn de to midtstopperne uansett. Da kan vi like greit ha en spiller som er bedre defensivt enn Valencia.

Siden Angel di Maria har bursdag:

http://www.youtube.com/watch?v=MIu3kqWeRJQ

 

Flotteste målet denne sesongen. En utrolig kontrollert chip fra 15 meter. God damnit. Det er så fint å se på. Håper han finner tilbake formen og blir vår x-factor igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Off topic, men jeg har et problem med FM på steam. Har spurt andre steder, men ingen som har noe bra svar.

Jeg hadde en bærbar pc hvor laderhullet ble ødelagt, men jeg kan bruke samboeren sin mac når jeg vil. Når jeg går på steam her, så står det at jeg må kjøpe FM på nytt, noen som har et forslag til hva som kan fungere så jeg slipper å kjøpe spillet på nytt. Kan nevne at da jeg tidligere spillte på en annen pc en min bærbare, så gikk det bra, så virker som det er pga det er mac, men er jo bare rart.

Lenke til kommentar

Off topic, men jeg har et problem med FM på steam. Har spurt andre steder, men ingen som har noe bra svar.

Jeg hadde en bærbar pc hvor laderhullet ble ødelagt, men jeg kan bruke samboeren sin mac når jeg vil. Når jeg går på steam her, så står det at jeg må kjøpe FM på nytt, noen som har et forslag til hva som kan fungere så jeg slipper å kjøpe spillet på nytt. Kan nevne at da jeg tidligere spillte på en annen pc en min bærbare, så gikk det bra, så virker som det er pga det er mac, men er jo bare rart.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1631171

Lenke til kommentar

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/hes-just-doing-job---8648833

 

He's just doing his job - With contract negotiations at a delicate stage, Van Gaal refuses to praise De Gea

 

"I think he doesn't save many points because he's my goalkeeper - his obligation is to hold balls," said the Dutchman. "You are thinking that is an exception.

"For other goalkeepers it's not like that."

 

 

 

facepalm.png

Lenke til kommentar

Utfallet av om kontrakten blir signert eller ei er det som avgjør om folk hyller han eller kaller han for ubrukelig. Helt legitim måte å gjøre det på, men veeldig risky. Forlater DDG mister mange all tro på United neste sesong og LvG blir å slite.

 

Lurer på hva som hadde skjedd om SAF var her fra sommeren av og styrte skuta. Såklart bare fantasi, men hadde vært gøy å se om han hadde klart det han gjorde mesteparten av karrieren, å skape gull av gråstein.

Lenke til kommentar

Hadde SAF vært her enda hadde potetsekken Rooney vært solgt og Kagawa hadde vært vår faste tier. Jeg er så sikker på det, selv om det bare blir gjetting. Vi hadde også, uten noen tvil overhodet, vært i CL i år.

 

Troppen hadde ikke sett like spennende ut som den gjør nå, men de vi hadde hatt ville prestert uke inn og uke ut. Enkelt og greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har fått med meg at han nesten aldri skryter av individuelle spillere i intervjuer og pressekonferanser?

Synes det nesten virker som Van Gaal skryter mer av enkeltspillere enn det Ferguson gjorde. Som i det siste med McNair, Herrera og Di Maria. Når det er sagt, så er det veldig sjelden managere trekker frem enkeltspillere hverken positivt eller negativt. Og det er det gode grunner til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...