Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrera med nytt og viktig mål. :cool: Kuli.

Han har noen heftige vendiger på midtbanen. Kun Anderson som gjorde lignende for oss i hans "glansdager(?)". Det er meget effektivt.

 

Han er også langt bedre enn Kagawa, så nå gir det faktisk mening å skrive #FreeHerrera, selv om det er både uoriginalt og oppbrukt.

Lenke til kommentar

Spillerbørs:

DdG - 6

 

Valencia - 5.5

Smalling - 5

Rojo - 6

Shaw - 6

 

Blind - 5.5

Herrera - 6

Di Maria - 6

Fellaini - 6

 

Rooney - 5

Falcao - 4

 

Ny svak kamp, men vi vinner jo igjen.Jeg har gått lei av å klage på dette her, dårlige prestasjoner men seier til slutt. Takker og bukker for kvartfinale hvertfall.

 

Synes Di Maria får lite igjen for det han gjør, egentlig. Hadde vel fem-seks gjennombruddsforsøk som spissene ikke var raske nok til å utnytte. Skremmende hvor lite tempo det ser ut til å være, nesten uansett hvem som er der oppe. Wilson-Rooney-Mata-Di Maria øverst mot Swansea kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Sier vel noe om hvordan andre lag gjør det for dagen, men tror muligens laget vil få en liten reality check i mars.

Jeg føler jeg hører det før hver eneste kamp for tiden..

Lenke til kommentar

Går spillerbørsen din til 20? Vi spiller gå-fotball. Det er helt forferdelig å se på. Rooney løp en gang foran ballfører før pause - da står ADM en 40 meters pasning og spiller han nesten fri i boksen. Vi flytter ballen latterlig mye sideveis, og har ingen bevegelse på siste tredjedel av banen.

Lenke til kommentar

Så dårlig som vi er nå er det kun en ting som gjelder. Oppskriften til Bayern og Dortmund for noen år siden. Knallhard jobbing. 95% hver eneste kamp. 110% i kamper hvor vi må vinne. Nå ligger vi stabilt på 40% arbeidskapasitet i gjennvinningsfasen og 10% i angripende spill.

 

4-3-3 med Januzaj - Rooney - Di Maria fremme. Hurtige kontringer som settes i gang det sekunder ballen gjennvinnes.

 

 

Hah, jeg kan drømme. De late mangemillionærene våre kommer aldri til å gi mer enn 80% av seg selv på en god dag. Kanskje Herrera. Fordi han er uskyldig og søt.

 

For ikke å snakke om det faktum at vi konstant ville hatt 50% spillere ute med skade om de gav alt de hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...