Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Går spillerbørsen din til 20? Vi spiller gå-fotball. Det er helt forferdelig å se på. Rooney løp en gang foran ballfører før pause - da står ADM en 40 meters pasning og spiller han nesten fri i boksen. Vi flytter ballen latterlig mye sideveis, og har ingen bevegelse på siste tredjedel av banen.

Blir som med FM, at spillerbørsen starter på 6.

 

Kanskje var jeg vel fornøyd med at vi vant, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns vi hadde mer bevegelse enn vanlig når vi hadde Rooney på topp, litt mer pasninger i bakrom. Også ganske god bevegelse på venstresiden med Shaw og Di Maria. Kommentatoren (engelsk tv) kommenterte på vitsen med Fellaini når de ikke slår lange baller (1.omgang), men så scorte han jo i 2. omgang. Har håpt på Falcao lenge men nå er jeg enig med resten, Wilson inn.

Lenke til kommentar

Ble overrasket over hvor stor endring det ble etter at Falcao gikk ut for Young. Mye større enn jeg forventet! En meget smart endring som i stor grad var med å endre kampen.

 

Rooney viste i går at, selv om han var litt lat, han er vår beste spiss pr dags dato. Han var en trussel mot bakrom, noe vi har manglet i ganske lang tid. Falcao var banens dårligste spiller og skuffet stort.

 

Skjønner ikke helt hva Di Maria gjør for tiden. Nesten alt han prøver på feiler. Selv om han gjør 80% feil er han ikke en av de dårligste spillerne utpå banen, og det er litt sykt...

Lenke til kommentar

Di Maria er jo amfetaminet i laget da. Uten han blir det null intensitet og fremdrift. Stikkerne hans hadde blitt tatt bedre vare på av bedre spisser enn Rooney og Falcao.

 

Apropos Falcao; alle hans mål har vel kommet fra innlegg eller returer? Når han er på banen, hvorfor synes jeg alltid det ser ut som om vi prøver å tre oss gjennom midten? Foruten kanskje Wilson er det strengt tatt ingen av spissene våre som ser ut til å trives med diamanten.

Lenke til kommentar

Derfor jeg sier at det er sykt at han ikke er lagets dårligste spiller. Med så mange feil som han gjør burde han ha vært benket og ville kanskje blitt det i andre storlag, men hos oss er han enda en av de bedre spillerne på banen. Det er skremmende.

 

Enig at vi trenger han på banen. Den eneste som prøver å sette fart hver eneste gang han får ballen.

Lenke til kommentar

Enig at vi trenger han på banen. Den eneste som prøver å sette fart hver eneste gang han får ballen.

Young var faktisk veldig flink til akkurat det også. Januzaj burde blitt flinkere, men han trekker ofte ned farten i spillet, slik som Nani ofte gjør, kun for å drible noen enkle overstegfinter. Langt mer effektivt å utfordre og heller drible i form av kroppsfinter etc.

Lenke til kommentar

Januzaj og Di Maria var jo de to (nesten uten unntak) med tempo i spillet i kampen mot Burnley. Skjønner ikke helt problemet med vingmangel når Young faktisk leverer, og vi i tillegg har Januzaj og Di Maria i stallen.

 

Det må da være bedre å heller droppe en av de to teposene på topp til fordel for litt vingspill?

Lenke til kommentar

To be fair; jeg har vært i byen Anderson spilte i. Snakket blant annet med en engelsk bartender der, som fortalte om den gangen Argentina (med Messi m.mer) kom til La Paz for å knuse Sør-Amerikas desidert dårligste landslag (kanskje med unntak av Venezuela og Peru).

 

Det endte med 1-6 i sekken hjem til Buenos Aires.

 

Og da jeg gikk rundt i gatene der i mars, så holdt jeg på å daue da jeg gikk opp trappene i byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...