Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at dere syter over benken til Shitty, men ting må dere også tenke på. Nemlig om de kan komme inn og løfte laget spesielt når det er i motgang? Det ligger vinnermentalitet og vilje. Lar oss ta titt på benken til Shitty:

 

 

30 Costel Pantilimon - Hehe, trenger ikke si noe ;)

15 Stefan Savic - Har ikke peiling her.

28 Kolo Toure - FAIL, er ræva i motgang. Må ha medvind.

11 Adam Johnson - OK, er en grei spiller i motgang.

19 Samir Nasri - ÜBERFAIL, han er en av de verste man kan ha i motgang. Han var usynlig da Arsenal sleit, helt synlig når Arsenal eier. Ergo dårlig spiller. Vi er ihvertfall glade at han dro.

34 Nigel de Jong - De Jong er De Jong, dårlig i motgang han også. Bare se på Nederland mot Spania i VM-final 2010

10 Edin Dzeko - Her kan jeg ikke uttale meg særlig om.

 

 

Så vi har kanskje kun Dzeko her som kan komme inn og løfte laget. Hvis vi tar titt på ManU, vil jeg påstå at dere har en par spillere som kan komme inn og prøve å endre fra motvind til medvind. F.eks Giggs, Park og evt Gibson. Young er en ekte medvinder, noe ala Nasri.

Lenke til kommentar

Nesten litt enig med han over (City-praten). Kan skjønne at det er en viss brannfakkel med tanke på flatterende resultater og gode angrep i ligaen hittil, men basically: Spiller for spiller på papiret syns jeg ikke City er såååå fantastiske som alle skal ha det til.

 

Husker jeg tenkte over det da de møtte Liverpool. Enkelte LFC-fans var jo i ekstase over å ha hatt City i knestående. Tanken var forøvrig at City stilte med sin bortimot dårligste XI den dagen. Nå er jeg dessverre ikke så rå til å rote opp startoppstillinger osv, men jeg husker den sånn omtrent. Greia er at mot Chelsea igjen, stilte de med samme XI bare med Clichy og Zabaleta inn for Kolarov og Richards. Sånn seriøst; En backfirer bestående av Clichy/Kolarov - Lescott - Kompany - Zabaleta/Richards er ikke sånn WOOOWW, egentlig. Den eneste som holder top top fantastic class (- Claus Lundekvam) er Kompany. Richards er også god. Resten er enten over the top, eller over the top og oppskrytt i mine øyne. Kolo Toure?! Pjjoooufff, haaha.

 

Deretter har du midtbanen. Silva, dritgod. Yaya Toure, faen for en pikk. Milner og Barry gir definisjonen mediocre en real omgang og opphøyes i mente, mens Nasri har hatt en halv god sesong (første halvdel i fjor for Arsenal) på hvor mange år i PL?! Adam Johnson er jævlig opp og ned, men han har noe. Ikke worrrld claszzz, men en brukanes kar i mine øyne.

 

Igjen, tankene mine er: De er et lag i ekstremt god flyt, med en fantastisk keeper, og spisser i knallform.

 

En siste update til alle som ikke har fått det med seg forresten. Sturridge > Balotelli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg tenkte over det da de møtte Liverpool. Enkelte LFC-fans var jo i ekstase over å ha hatt City i knestående.

 

Kanskje ikke så rart når de spilte 1-1 mot et lag som var antatt sterkere, selv uten sine "beste" menn.

City er tippet til gullfavoritter av omtrent alle, når man holder imot trykket fra et sånt lag blir mange glad. Det hadde du sikkert og blitt hadde ikke United tapt 6-1 på OT..

Endret av Emils1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutta. Niko. Jørgen, Banan og dere andre. Vi snakker samling på puben onsdag rundt 20.00. United har bortekamp klokken 21.00 som vi naturlig nok skal se. Hyggelige folk som har lyst å se fotball kan slenge seg med. (Hoff, Game, vi ser på dere her) Sees!

Se match? Jeg blir med! Åja, pub...

 

Edit: Det er bare det at jeg generelt ikke liker puber. Såå.. jah

Endret av Redneck
Lenke til kommentar

Gutta. Niko. Jørgen, Banan og dere andre. Vi snakker samling på puben onsdag rundt 20.00. United har bortekamp klokken 21.00 som vi naturlig nok skal se. Hyggelige folk som har lyst å se fotball kan slenge seg med. (Hoff, Game, vi ser på dere her) Sees!

 

Staselig. Skal prøve å få det til. Holder på med flytting de dagene, men burde absolutt være mulig for litt morro for guttæne en onsdags kveld.

Lenke til kommentar

Gutta. Niko. Jørgen, Banan og dere andre. Vi snakker samling på puben onsdag rundt 20.00. United har bortekamp klokken 21.00 som vi naturlig nok skal se. Hyggelige folk som har lyst å se fotball kan slenge seg med. (Hoff, Game, vi ser på dere her) Sees!

Se match? Jeg blir med! Åja, pub...

 

Edit: Det er bare det at jeg generelt ikke liker puber. Såå.. jah

Evt ikke er gammel nok :)

Lenke til kommentar

Gutta. Niko. Jørgen, Banan og dere andre. Vi snakker samling på puben onsdag rundt 20.00. United har bortekamp klokken 21.00 som vi naturlig nok skal se. Hyggelige folk som har lyst å se fotball kan slenge seg med. (Hoff, Game, vi ser på dere her) Sees!

Se match? Jeg blir med! Åja, pub...

 

Edit: Det er bare det at jeg generelt ikke liker puber. Såå.. jah

Ikke så lett å være 16 år blant gutta...

Lenke til kommentar
Det lukter mildt sagt litt snålt av avtalen. Josimar skrev forresten litt om overgangen i forrige utgave. Jeg vil også at Jorge Mendes skal representere meg.

 

SAF innrømte vel selv at han aldri hadde sett han spille. Jeg skulle gjerne visst hele historien rundt overgangen.

 

Jorge Mendes er type ja. Styrer overgangene til United, Real Madrid, Atletico Madrid, Real Zaragoza, Besiktas, Porto og Sporting. Var jo også veldig involvert i Chelsea under Mourinho-tiden. Hadde vært morsomt om Josimar hadde gått litt mer inn på dette, for det er så skurkete som det går ann.

 

Skulle ikke forundre meg om Bebe-handelen bare var en måte å betale Jorge Mendes lønn på. Det at Bebe nå er i Besiktas er jo bare morsomt. Ender vel opp i en av de klubbene jeg nevnte i stad.

 

Forøvrig så er det jo Jorge Mendes-linken som gjør at dere kan få Thiago Silva. Barcelona er jo klubben som det blir sagt han skal gå til, men med tanke på at Mendes ikke har en spiller i Barcelona, og det veldig tette båndet til Real Madrid(som ikke har behov for ny stopper), så burde United vært ganske aktuelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...