Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke vi henter Krasic. Vi har allerede Young, Nani og Park som er atskillig mer produktive.

 

CSKA Moscow: 196.16 minutter per målpoeng. (23+20 på 8435 min.)
Juventus:    181.06 minutter per målpoeng. (08+08 på 2897 min.)

Skulle forøvrig ønske Carrick kunne finne skoene han brukte i 08/09:

 

Carrick 2008/2009: 4+9 målpoeng på 28 kamper (2042 min.) = 157,08 min. per mp.
Carrick 2010/2011: 0+0 målpoeng på 28 kamper (1978 min.) = ###### min. per mp.

Lenke til kommentar

Nå blir det overdrevet litt hvor dårlig han er da. Han har faktisk hatt en og annen god kamp på reservelaget.

 

 

Rimelig morsomt at highlights-videoen hans består av ett mål (forsøkte antagelig å legge inn :tease: , og et par håpløse innlegg. Jeg husker dessverre innleggene hans altfor godt.

 

Det kan godt være at han var en god amatør-spiller. Han er rask, sterk og er ikke en alt for verst dribler, men det stopper jo der. Du finner spillere i 7. og 8. divisjon i Norge, som slår bedre innlegg. Det lukter mildt sagt litt snålt av avtalen. Josimar skrev forresten litt om overgangen i forrige utgave. Jeg vil også at Jorge Mendes skal representere meg.

 

SAF innrømte vel selv at han aldri hadde sett han spille. Jeg skulle gjerne visst hele historien rundt overgangen.

Lenke til kommentar

City bør vinne, med den stallen. La oss se på benken til de forskjellige "topplagene" sist kamp.

 

United (mot Wolves):

 

34 Anders Lindegaard

51 Ezekiel Fryers

11 Ryan Giggs

13 Ji-Sung Park

18 Ashley Young

28 Darron Gibson

27 Federico Macheda

 

 

City (Chelsea):

 

30 Costel Pantilimon

15 Stefan Savic

28 Kolo Toure

11 Adam Johnson

19 Samir Nasri

34 Nigel de Jong

10 Edin Dzeko

 

 

Chelsea (City):

 

 

22 Ross Turnbull

19 Paulo Ferreira

8 Frank Lampard

12 John Obi Mikel

15 Florent Malouda

9 Fernando Torres

21 Salomon Kalou

 

 

Spurs (Stoke):

 

 

1 Gomes

19 Sébastien Bassong

22 Vedran Corluka

30 Sandro

40 Steven Pienaar

17 Giovani Dos Santos

18 Jermain Defoe

 

 

Vi har ikke så mange som kan komme inn og snu kampen på benken. City sin benk er jo latterlig sterk i forhold til at de også har "toppet" laget mot Chelsea.

Føler vi har en benk som holder nivået til Spurs - selv om jeg gjerne ville byttet en av våre "one trick ponys" med deres "one trick pony". Tenker da på Gibbo mot Defoe... :)

Lenke til kommentar

Rimelig morsomt at highlights-videoen hans består av ett mål (forsøkte antagelig å legge inn :tease: , og et par håpløse innlegg. Jeg husker dessverre innleggene hans altfor godt.

 

Det kan godt være at han var en god amatør-spiller. Han er rask, sterk og er ikke en alt for verst dribler, men det stopper jo der. Du finner spillere i 7. og 8. divisjon i Norge, som slår bedre innlegg. Det lukter mildt sagt litt snålt av avtalen. Josimar skrev forresten litt om overgangen i forrige utgave. Jeg vil også at Jorge Mendes skal representere meg.

 

SAF innrømte vel selv at han aldri hadde sett han spille. Jeg skulle gjerne visst hele historien rundt overgangen.

 

Hehe joda skal si meg enig der. Synes bare at folk får han til å virke 100% udugelig og det er ikke sant. Men at han ikke er verdt pengene vi betalte for han det er det liten tvil om, hvis han ikke plutselig blir en glimrende spiller da, men det skal vel litt til.

Jævlig pent mål det der da, men er vel stort sett det eneste han har fått til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...