Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd med Fletcher, selv om han har vært opp-og-ned denne sesongen her vet vi hvilken fantastisk spiller han er når han er på sitt beste. Det siste som trengte å skje nå var vel flere skader/sykdommer på spillere.

Da bør mulighetene for kjøp i Januar absolutt være til stede, for nå er det helt ekstremt tynt på midten. Som jeg ser det nå er det faktisk kun to brukbare spillere som kan spille fast på midten nå, og det er Carrick og Jones. Og sistnevnte er jo forsvarsspiller, og hører etter min mening hjemme på backen. Hva skjer hvis det kommer en skade på Carrick da? Hvem skal steppe inn? Giggs kan ikke spille hver kamp med tanke på alderen hans, og Gibson tør jeg ikke tenke på engang. Det er krise på midten nå, Ferguson, her må det handles i Januar.

Lenke til kommentar

Ferguson satser vel fullt å helt på Gibson nå. Nei, utrolig trist for Fletcher. En fantastisk spiller på sitt beste. Nå er det virkelig tynt på midten. Hvis det ikke handles nå i januar tyder det på inkompetanse fra Fergusons side.

Tunnicliffe kommer vel kanskje tilbake i Januar, ville heller satset på ham enn Gibbo..

Lenke til kommentar

Ler meg ihjel minst fire ganger hver gang jeg leser fotballstoff. I følge den ene er laget for ungt, i følge den andre er det for mange veteraner som tar opp plass, laget er generelt middelmådig (eller direkte RÆVVA) og samtidig som vi har de verste eierne av dem alle, en skadesituasjon som ikke ligner grisen med stjernespillere ute i alle ledd og i tilegg en manager som flere ganger har mista kompetansen sin ... så ligger vi på 2plass i ligaen, 2p bak årets uangripelige monsterhype med en evig foss av bekymringsløse penger eller forventninger ... Ræva lag, ass.

 

Ang Fletch:

Andreas R Sandbu

Neste retweets er fra lege @BjornLyngen, og er litt info om Darren Fletchers sykdom. Bekrefter alvorligheten ved 'worst case scenario':

 

Bjørn Lyngen

@arsandbu Store variasjoner i hvor hardt man er rammet. Noen er nesten upåvirket, andre nesten invalide.

 

Bjørn Lyngen

@arsandbu Eneste behandling som kurer sykdommen er kirurgi. Fjerner tykktarm av lengde avhengig av hvor hardt man er rammet.

Endret av niko.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er nok kroken på døra for Fletcher om han blir lengre enn et år borte. Først et år inn og ut, der han har vært i elendig form, så kanskje flere år på sidelinjen. Jævlig trist.

 

SAF har jo enda valget om han vil matche Gibson og Anderson mer, eller handle i Januar. Men sett opp imot skadesituasjonen så er det vel kanskje på sin plass med litt nytt kjøtt.

Lenke til kommentar

Dette er noe han har slitt med lenge og er nok grunnen til at han ikke klarte å følge opp den enorme sesongen før han begynte å suge.

 

Men han kan komme tilbake hvis han får sjukdommen under kontroll. Far min har dette, var helt i kne, men fikk orden på det (dempe symptomene er det det handler om) og er i knallform han nå.

Naboen har det samme. Han ser derimot ut som han kommer til å dø umiddelbart...

 

Toppnivå fotball er jo noe tøffere, men dog....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Behøver ikke være kroken på døra. Har personlig Morbus Chron, som er nesten det samme, og det har kommet ganske bra behandlinger i det siste, hørte jeg fra lege senest i går faktisk. Men så er virker ikke sykdommene likt på en eneste person heller, så man kan aldri vite helt sikkert.

Når han tar en lengre pause så går jeg utifra at det er ganske alvorlig, men jeg er selvfølgelig ikke Jesus. Han var jo borte i nesten et halvt år, det hjalp ikke, så vi får se.

Lenke til kommentar

Fletcher har vel strengt tatt sett helt jævlig ut siden han retunerte fra sykdommen sist. Og da tenker jeg ikke i form av spill, men i form av figur. Har sett diverse bilder, og han ser jo ut som en miniatyr Peter Crouch for tiden, så det er nok helt riktig at han ordner skikkelig opp, så får vi håpe at vi ser ham tilbake før 2015.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...