Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at dere syter over benken til Shitty, men ting må dere også tenke på. Nemlig om de kan komme inn og løfte laget spesielt når det er i motgang? Det ligger vinnermentalitet og vilje. Lar oss ta titt på benken til Shitty:

 

 

30 Costel Pantilimon - Hehe, trenger ikke si noe ;)

15 Stefan Savic - Har ikke peiling her.

28 Kolo Toure - FAIL, er ræva i motgang. Må ha medvind.

11 Adam Johnson - OK, er en grei spiller i motgang.

19 Samir Nasri - ÜBERFAIL, han er en av de verste man kan ha i motgang. Han var usynlig da Arsenal sleit, helt synlig når Arsenal eier. Ergo dårlig spiller. Vi er ihvertfall glade at han dro.

34 Nigel de Jong - De Jong er De Jong, dårlig i motgang han også. Bare se på Nederland mot Spania i VM-final 2010

10 Edin Dzeko - Her kan jeg ikke uttale meg særlig om.

 

 

Så vi har kanskje kun Dzeko her som kan komme inn og løfte laget. Hvis vi tar titt på ManU, vil jeg påstå at dere har en par spillere som kan komme inn og prøve å endre fra motvind til medvind. F.eks Giggs, Park og evt Gibson. Young er en ekte medvinder, noe ala Nasri.

 

Denne posten har store mangler og et helt feil fokus. Det er ikke benkene fra en gitt kamp det må diskuteres. Stallen utover de 11-13 faste spillerne må vurderes. Backup keeperen har lite eller ingenting å si. Hvor ofte har Joe Hart hatt skadeproblemer? Hvor ofte opplever man at en keeper blir langtidsskadet?

 

Skadeproblemene til United har ingenting å si, det er stallen fra dags dato til mai som teller. I tillegg må man se på sjansen for at stallene skal styrkes i overgangsvinduet.

 

City har en bedre stall, førsteellver, flere matcvinnere, mer ressurser, mer poeng. En av de få tingene som taler til fordel for United er Alex Ferguson og at de vil høyst sannsynlig styrke stallen mer en City i Januar.

 

Ergo mener jeg som alle ledende eksperter har uttalt at City er klare favoritter mot United i kampen om gullet.

Lenke til kommentar

Gutta. Niko. Jørgen, Banan og dere andre. Vi snakker samling på puben onsdag rundt 20.00. United har bortekamp klokken 21.00 som vi naturlig nok skal se. Hyggelige folk som har lyst å se fotball kan slenge seg med. (Hoff, Game, vi ser på dere her) Sees!

Se match? Jeg blir med! Åja, pub...

 

Edit: Det er bare det at jeg generelt ikke liker puber. Såå.. jah

Evt ikke er gammel nok :)

Du catcha poenget! PROPS.

 

 

Raste: Jeg er 17 og et halvt, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...