Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Da kan ikke Ferguson gjemme seg bak resultater når han sier at det er no value i trf.markedet meanwhile Gibson brillijerer med sine strøkene passninger, overblikk, sine staute løp, tempo, teknikk, enorme duellkraft og sine mange målpoeng.

Nettopp. På sett og vis hadde videre avansement i CL bidratt til at vi hadde hatt flere midler til å ordne opp i rotet i laget. På den annen side har vi nå ettertrykkelig bevist at laget må forsterkes om det skal hevde seg på det aller øverste nivået. Så lenge Ferguson og Glszers skjønner at dagens lag ikke strekker til når det gjelder å hevde seg i Europas gjeveste turneringer er det positivt at vi går på en smell i år... så lenge det ikke blir en trend.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal nevnes at jeg syntes CL-exiten kun er positivt.

 

Hvorfor?

Hvor skal jeg starte? For det første er det en real wake-up-call. Det forteller oss at United pdd ikke er i nærheten av Europa-toppen atm. For det andre, så har kanskje Premier League aldri vært viktigere å vinne enn det er denne sesongen. Samtidig er vi i en ombyggingsfase og da passer EL perfekt til å matche våre unge stortalenter. Alle rundt meg gikk amok når vi røk ut, jeg satt med et smil om munnen. Syntes dette passet oss helt perfekt, vi har bare feil manager. Han kommer til å matche Gibson og Diouf i EL.

Lenke til kommentar

Det er vel litt drøyt å kalle Ferguson en dårlig manager.

Synes det er imponerende hva han får til med en såpass middelmådig stall.

 

Edit; er vel bare jeg som er trøtt, men ser at det var vel ingen som kalte han en dårlig manager, men heller feil manager. Han har kanskje gått litt ut på dato, men det siste poenget mitt står fremdeles.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Å si at Ferguson er feil mann (ikke at noen har skrevet det) er som å si at Emile Heskey har en finere kropp enn Jessica Alba. Det må dog være lov til å kritisere og mislike hans negative sider, da særlig på overgangsmarkedet og kynismen. Jeg ser også frem til noe nytt post Fergie, men jeg tror alle veit at vi ikke har nubsjans til å være like suksessfulle i fremtiden som vi har vært.

 

Ser Keane slakter Ferguson i dag og Keane er gud. Det er det som er deilig med fotball, alle har rett til sin mening.

Lenke til kommentar

vi har bare feil manager.

Jeg føler at "føre-var"-prinsippet får en helt ny betydning i denne leiren. For all del, en skal være kritisk til eget lag, men ikke på død og liv. Det virker som det er en slags konkurranse om å se de negative konturene først, United er så perfekte at du ikke vil innse det selv.

Her treffer du veldig bra. Har merket dette litt på meg selv også, selv om jeg er mer optimistisk på Uniteds vegne enn mange medsupportere. Jeg tror det kommer av skyhøye ambisjoner på lagets vegne (overta Barca-hegemoniet), samt det at United stort sett alltid har en eller annen åpenbar mangel som andre topplag ikke har. De siste årene har det vært den sentrale midtbanen. Alle vet at den ikke er så god som den kunne vært. Men likevel er det ikke blitt gjort solide forsterkninger i den lagdelen.

 

Men måten Jones har fremstått på de siste kampene får meg til å tro at hans fremtid er på midten. Han er en god boks-til-boks midtbanespiller allerede. Cleverley var også veldig god før han ble skadet, så det ser kanskje ikke så mørkt ut på midtbanen likevel.

 

Men vi trenger uansett minst én ny spiller. En forsvarsspiller hvis planen er å bruke Jones på midten, eller midtbanespiller hvis Jones skal brukes som forsvarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Situasjinen kan på mange måter sammenliknes med kvalifiseringen til EM i 1992. Da endte Danmark opp med å bli kvalifisert, selv om de egentlig ikke skulle gått videre. Men det var borgerkrig i Jugoslavia, og landet måtte trekke sitt landslag. Danmark, som hadde endt på plassen bak Jugoslavia, ble tildelt den ledige plassen, selv om det var andre landslag som hadde gjort det bedre og ikke kommet videre. Og så endte Danmark opp med å vinne hele turneringen... Skal FIFA gjøre det samme her, går plassen i Uniteds favør.

 

 

Ja, borgerkrig som forårsaker dødsfallet til tusenvis av uskyldige mennesker er direkte sammenlignbart med at et jallalag har brukt noen uberettigede spillere, og bør selvsagt straffes like hardt.

 

Men du fikk brifet med historiekunnskaper da, det skal du ha!

 

Mener selvsagt ikke at det er verre at det sveitsiske fotballforbundet nekter å utlevere informasjon til FIFA enn at tusener av mennesker dør. Poenget mitt var hvordan det bør avgjøres hvem som får plassen dersom Basel blir diskvalifisert fra Champions League.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...