Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Spørs om det er forsvarsspillere han ser etter, han stoler tydligvis 100% på evans og phil til å klare den jobben, midtbanen derimot har blitt voldtatt alt for mange ganger i år, han kan da ikke være blind

Men vi trenger en bredere stall. Vidic er ute resten av sesongen, minst. Han er ofte ute med småskader ellers også. Ferdinand er ekstremt skadeplaget og snart ferdig på toppnivå. Jones og Smalling brukes like mye i andre posisjoner som på stopperplass. Evans er god nok på sitt beste, men han er alt for ustabil. Han har hatt én periode der han var sammenhengende god over flere kamper. Det var ved siden av en Vidic i toppform for to år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

January signings unlikely

 

Sir Alex has reiterated his belief that transfers are best conducted in the summer and admits he has no current plans to add to his squad in January.

 

:nei2:

 

Sorry gammern, fotballen har vokst fra deg og vice versa.

 

Er det ikke litt opplagt at han alltid sier dette? Hadde han gått ut å sagt at han har tenkt til å bruke penger, så hadde prisene på alle spillerne vi hadde prøvd oss på stige veldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

de Gea Fremtiden på keeperplass

Lindegaard En veldig god nummer 2

PIG Ikke god nok. Adios

Rafael Må kvitte seg med skadeplager, klare til å ta steget opp?

Fabio ------- | | -------

Evra Over the top

Smalling Fremtiden på stopperplass

Jones ------- | | -------

Vidic Ute i 1 år ryktes det om. Får vi noen gang se Vidic på toppnivå igjen?

Ferdinand Over the top.

Evans Overhodet ikke god nok.

Carrick Ikke vært god nok de siste årene, men har imponert de siste kampene.

Fletcher Ikke prestert siden sykdommen

Gibson Overhodet ikke god nok

Anderson Har jeg gitt opp

Cleverley God nok til å ta en plass i startelleveren?

Young Er han egentlig god nok?

Valencia Er han egentlig god nok?

Park En helt ok spiller å ha i stallen.

Giggs Noen ganger må man bare si at nok er nok.

Nani En av våre beste spillere.

Rooney Vår viktigste spiller offensivt

Hernandez Fin supersub.

Berbatov Har ferdighetene, men får ikke spille.

Welbeck Fremtiden

Diouf Klovn

Macheda Ikke plass

Owen Hvertfall ikke plass. Ikke god nok. Gammel

 

Det er bare å starte opprydningen, SAF, gjerne nå i januar. Men kjenner jeg deg rett har du vel tro på alle spillerne på lista og henter inn søppel til en høy prislapp og signerer Giggs for 2 nye år.

Endret av banansplitt™
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Anderson var faktisk meget god i sesongstarten, og har slitt med skader. Det er ingenting som tilsier at han ikke skal evne å nå det nivået han hadde i august-september, da han, sammen med Cleverley, herjet på midten.

 

Å kalle han en sekk med dritt er infantilt. Og er det noen som har vært "en sekk med dritt" den siste tiden, er det Wayne Rooney. Jeg vet ikke hvor mange kamper til jeg klarer å se han spille uten å gidde å gjøre noe som helst for å overbevise fansen om at han er i stand til å bære laget de neste tre-fire årene. Mot Basel var han så elendig at det egentlig hadde vært bedre å spille med ti mann.

Endret av Magnusjs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

3-4 alvorlige kneskader i en alder av 23(?) år. Få han ut så lenge det er penger å få for han. Ellers er jeg delvis enig med lista til Banan, dog svartmaler du litt vel mye. Hadde det ikke vært for det fantasilaget City har bygd hadde vi vært det desidert beste laget i England. Det at vi røk ut av CL velger jeg å se på som uflaks og en taktisk bommert av SAF, selv om det kanskje er litt naivt.

Lenke til kommentar

... og hvem skal inn istedenfor? Anderson er opp og ned (noe jeg heller aldri har sagt noe på), men når han er god, er han viktig for United. Om dere tror dere gamer FM, tar dere skammelig feil. Vi har ikke pr. nu ikke likvidene som kreves for å hente en De Rossi eller en Schweinsteiger.

 

Før vi selger potensielle førstelagsspillere, er det bedre å rydde opp blant de spillerne som aldri kommer til å spille seg inn på laget på permanent basis. Gibson, Diouf og Macheda kan godt selges, både for å tjene litt penger, og for å rydde veien for større talenter. Stallen vår er for stor, og for full av gråstein, til at vi kan drille inn én glimrende førsteellever. Det er skremmende at vi synes å skifte ut halve laget mellom hver eneste kamp som spilles når laget er så godt som skadefritt.

 

Laget vårt er ungt og fremadstormende, men jeg mener likevel vi bør forsterke på enkelte områder. Det legitimerer likevel ikke et salg av en av de bedre midtbanespillerne våre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herlig med bedrevitere som slenger om seg med fremmedord. Anderson er på sitt beste god nok for United, synd det er i en av ti kamper, og hans beste ikke akkurat er veldig imponerende, ergo er han ikke god nok. At han i tillegg er enormt skadeplaget og brasse gjør ikke saken bedre. At man i tillegg legger inn det at han knapt har hatt progresjon eller stabil form over flere kamper vitner bare om at han aldri kommer til å slå igjennom. Og hva skal vi med en spiller som Anderson egentlig? Hva har han som vi mangler? Jones har alt han har og mer, bare ganger ti i en alder av 19. Carrick, Cleverly, Fletcher, Jones > Anderson. Skal vi gjøre plasse noen steder så er det jo midtbanen, å da er Anderson første mann ut.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Herlig med bedrevitere som slenger om seg med fremmedord.

Haha, fremmedord! Good one.

 

Anderson er på sitt beste god nok for United, synd det er i en av ti kamper, og hans beste ikke akkurat er veldig imponerende, ergo er han ikke god nok. At han i tillegg er enormt skadeplaget og brasse gjør ikke saken bedre.
Hva i himmelens navn gjør det at han er brasiliansk? Så du Anderson i serieåpningen?

 

Og hva skal vi med en spiller som Anderson egentlig? Hva har han som vi mangler? Jones har alt han har og mer, bare ganger ti i en alder av 19. Carrick, Cleverly, Fletcher, Jones > Anderson. Skal vi gjøre plasse noen steder så er det jo midtbanen, å da er Anderson første mann ut.

Nei, Gibson er førstemann ut. Og at Jones er bedre legitimerer ikke et salg av Anderson. Endret av Magnusjs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er en forkjemper for Anderson. Det som er problemet hans er at han skader seg i ny og ne, som gjør at utviklingen ikke akkurat går rett til værs, men gjør det virkelig noe? Jeg tror at hvis United bruker han når han er frisk, lapper han godt nok sammen da han er skadet, forebygger senere skader, så blir han en klassespiller! Tror vi virkelig går glipp av en stor stjerne hvis vi finner på å selge han til Inter eller en annen storklubb. Uaktuelt i mitt hode! Carrick, Fletcher og Gibson står bak han i køen i mitt hode ihvertfall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@magnuswhatnot.

 

Han er brasse, synonymer er vel festglad, lat, statisk mm. Jeg generaliserer her, bare så du er klar over det. Ja, jeg så United i serieåpningen, to gode kamper av Anderson. Likevel sammen med en ekstrem Cleverly og resten av et godt Unitedlag var det vanskelig for han å se ut som en gråstein med rastafletter. Når jeg nevner Jones viser jeg bare til at Anderson har ingen kvaliteter vi savner i United fra før, det er rett og slett smør på flesk. At han i tillegg strør om seg med feilpasninger hjelper ikke på om jeg skal argumentere han inn i en 442. Ikke spiller han to gode omganger i en og samme kamp heller (igjen, generelt). Det eneste jeg virkelig liker hos Anderson er overblikket, synd han ikke har en pasningsfot som matcher det.

 

Det er du som sier vi må rydde vei for talenter, og Gibson er ute for lengst, de forsvinner i Januar. Og tar ikke opp plassen til noen talenter da de ikke blir matchet i det hele. Han er per definisjon ute.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Vel - Gibson blir prioritert foran Pogba, og Diouf går foran Morrison, for å ta to konkrete eksempler. At disse spillerne forsvinner i januar foreligger det ingen automatikk i, selv om vi selvfølgelig kan håpe. Om Gibson og Diouf ønsker å bli bedre fotballspillere, så de dra.

 

Ikke glem at en Anderson i form er veldig dynamisk, god begge veier og en offensiv kraft. At det hurtige pasningsspillet hans er avhengig av god bevegelse foran ballfører er ingen hemmelighet, men det fungerer faktisk når United spiller såpass offensiv fotball som de gjorde i dag.

 

Personlig synes jeg midtbaneproblemet er litt blåst ut av proporsjoner. Både Carrick, Jones, Cleverley og Anderson har vist seg tilliten verdig så langt i sesongen, dog på forskjellige tidspunkt. Det er konstellasjonen som er hovedproblemet, men i dag så vi kanskje en mulig kombo som kan fungere glimrende, i hvert fall frem til Cleverley returnerer. Carricks inntreden i laget i vår viste seg som fullstendig essensiell i kampen om ligagullet, og jeg ser de samme tendensene for øyeblikket. Mot Basel savnet vi en spiller som bryter tett opp mot hundre prosent av motstanderens angrep i mellomrommet, og i dag så det faktisk ut som om vi tvang Wolves til å bruke Jarvis mye (uten at det nødvendigvis viste seg som en ulempe for bortelaget).

 

Jeg savner i større grad en mer komplett spiss, og en bunnsolid midtstopper. Vi kan ikke stole på Ferdinand i det lange løp, og uten Vidic i midten, var det livsfarlig hver eneste gang ballen ble lempet inn i feltet vårt. Øverst ser det greit ut når vi bøtter inn scoringer, men jeg er bekymret for målraten til Welbeck. Han er veldig flink til å skape store strekk i motstanderlaget, men foran mål er det lite som tyder på at han skal bli et fast innslag i laget. Hernández, på sin side, er glimrende foran mål, men stort sett ganske svak på alt annet. Det er noe med denne Demba Ba som fenger meg, i hvert fall...

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Savner en spiss som Van Nistelrooy jeg, makan til målgarantist skal du lete lenge etter.

 

Se på stallen i 05-06 sesongen. Nistelrooy, Saha, Rooney, Ronaldo, Scholes, og Keane, for å nevne noen.

Og på reservelaget spilte folk som Guiseppe Rossi, Diego Forlan og Gerard Pique, som alle i ettertid har gjort det stort i La Liga.

 

Storhetstiden er nok ikke over, men det skal mye til for at vi får et like bra (og ikke minst underholdende) lag igjen som på den tiden.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...