Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Havnet inn på "the secret cow-level" i dag. Fantastisk med slike easter-eggs!

Ikke i WoW vel?

Ja, fant selv en portal når jeg gikk meg bort og poof så var jeg midt i mellom en masse kyr uten at jeg skjønte noe, så spawnet det en rare og jeg fikk loot som oppklarte noe.. og jo i WoW

Lenke til kommentar

LootGoblins spawner etter sisteboss i enhver heroic. Man må være obs på det eller så porter den bort og forsvinner.

Skjedde med meg 2 ganger igår.

 

Du skal drepe the cow king som dropper 3 items. En Gitar (Toy), Portal scrolls, og en bok for å samle 10 scrolls som da blir en ny toy.

Kan kun lootes en gang pr dag.

Lenke til kommentar

Blitt ganket sikkert 100talls ganger med warlocken min (main) , spiller på balnazzar. Dog det har vel ikke så fryktelig mye å si lengre. Joda, man kan alltids spille på PvE, men har egentlig ikke noe imot normal ganking ved normale quester.

Problemet er steder man MÅ være for å komme videre, eller får noe som feks cow level hvor mange samles på engang. Virker som det er ekstremt lite alliance på servern min.

Lenke til kommentar

Har forsøkt meg på WoW igjen etter jeg sluttet å spille det i løpet av Wrath of the Lich King utvidelsespakken. Har kjøpt Collector's Edition eskene for å støtte spillet og bygge videre på CE samlingen, men ikke spilt spillet. Spillet er jo ikke til å kjenne igjen lenger! Må si jeg har masse rare spørsmål som jeg ikke skjønner noe av... Reklamen sier at "spillet er bedre enn noen gang", men jeg føler det er bare tull og tøys. Spillet er ekstremt ubalansert nå med tanke på spillerbasen, noe som gjør quests ekstremt tregt og slitsomt. Første som møtte meg i Broken Isles var tettpakket med røde spillernavn. Griefing forekommer hele tiden, og med resultat av flere minutters ventetid for å resurrecte. Bet meg merke i at man spiller ikke med folk fra sin egen server lenger? Nesten alle har et servernavn i navnet sitt utenom battlegrounds også. Kanskje dette som har ført til at det er 95% fientlige spillere nå. Hvor er alle spells og abilities? Kjenner jo ikke igjen min egen class! Hvorfor får man epic items fra helt vanlige quests? Hva er Mythic dungeon, hvordan kommer jeg inn i en slik? Hvorfor er ikke ikke alle dungeons i denne forenklede LFG verktøyet? Hvorfor kan man ikke lære eller bruke flying mount i nyere deler av spillet? Hvorfor er flere eldre dungeons blitt forenklet, og til dels ødelagt? Hvorfor kan man kjøpe gull i en in-game meny nå? Blizzard sa jo før at det aldri kom til å skje... Bare en brøkdel av alle spørsmålene som surrer i hodet mitt nå.

Lenke til kommentar

Kan fly i alle forrige expansions, men ikke enda i Legion og det krever en achievement

 

Mange servere har 90% alliance eller horde, så er du med mindretall så blir du ganket og det er cross-server nå så da blir det enda verre

 

Epic gear har alltid vært enkelt å få, etter BC

 

Jeg liker at det er mye mindre spells/abilities og mye av det som var aktive har blitt passive

 

Mythic dungeon gruppe må en lage selv og som regel må du ha 840+ ilvl, du må også dra til dungeon selv og det er visst ingen planer om å putte Mythic i LFD da de som er kun Mythic nå, skal komme som Heroic

 

Dungeons blir forenklet fordi spillere blir dummere

 

Har ikke sett at det går an å kjøpe gull..

Lenke til kommentar

Selv i WotLK så ville ikke et standard "drep 10 tigere" quest gi en bit med epic gear. Måtte fortsatt jobbe litt for det selv om det var noe enklere.

 

Gull kan man kjøpe ved å trykke på den knappen som heter "shop" inne i spillet. Sån jeg skjønte opplegget, så kjøper man i praksis en 30-dagers gratis spilletid token som man ikke kan bruke selv, bare selges på AH til en pris Blizzard har bestemt. Per nå gir den 110.000 gull.

 

Har noen quest i dungeons som heter The Arcway og Court of Stars. Finner ikke disse i LFG verktøyet. Disse har bare Mythic modus, da? Prøvde å skrive "LFG The Arcway" i chat inne i en by, men da lo bare spillere av meg.

 

Så dette ilvl greiene er en del av de nå mye forenklede statsene? Irrelevant hva du har av erfaring, bare nummeret er høyt nok? Har per nå 847.

 

Jeg spiller Horde, og det er svært sjeldent jeg kommer over spillere av samme faction. Bevege meg rundt i Broken Isles er ganske kjipt, da det ofte kommer flere Alliance spillere og overkjører meg. Demon Hunter og Monk spesielt er brutale. Spiller selv en Warlock, og har svært lite jeg skulle sagt når det kommer til å kjempe i mot. Forsøkte å spille på min Druid, men ble svært skuffet når jeg fant ut nesten alle spells og abilities var borte. Samme med warlock, men klarte å tilpasse meg noelunde til tross for at det er mye jeg fortsatt sliter med og savner.

 

Med tanke på griefing i WoW, så la jeg merke til også at vakter i byene gjør nå null skade. Før så ble man nesten umiddelbart drept av vaktene, nå kan en enkel spiller ha opp til flere vakter på seg uten at det egentlig gjør noe.

 

"Dungeons blir forenklet fordi spillere blir dummere" er nesten som å ta ordene ut av munnen min. Har fått inntrykk av at spillet er tilpasset en helt annen brukerbase nå enn det spillet opprinnelig var rettet mot.

 

Ingen dungeons krever attunement eller nøkler lenger? Ble svært lei meg når jeg innså alt slikt var borte nå.

 

Og hvorfor får man experience i battlegrounds nå? Og så store mengder av det? Fra 102 til 110 gikk jeg bare i battlegrounds, og det tok ikke lang tid...

Lenke til kommentar

Man får XP i BGs fordi folk ville ha det sånn at de slapp å lvle med PvE

 

Karazan krever en slags atunement, tror det er sånn at en må gjøre Arcway etc i Mythic og Kara er bare Mythic også, foreløpig

For å joine Mythic må du nok bruke "I" og premade groups, men Mythic+0 er det svært få som gjør lengre (de gange jeg har sett etter ihvertfall)

 

ilvl er alt nå og de som får Legendary er bedre enn de som ikke har det..

 

Epic er ikke epic lengre da det er et stort gap mellom det en får utenom Mythics og det en får i Mythics++

 

 

Jeg spiller Horde på Kazzak og det er svært sjeldent jeg ser Alliance

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...