Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tror jeg er en av de få som synes levlingen er det gøyeste.

Føler når jeg når maxlevel er det bare dungeon grind hele veien, venting på grupper, piss og drit. Gørr kjedelig. Samt det å sette seg inn i all møka man kan bruke tid på, dvs man må bruke energi på å finne ut hvorfor man skal gidde å spille mer.

 

Nei, holder meg til økonomidelen i wow, er gøyeste syns jeg :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror faktisk du er i en mye større gruppe enn du tror, folk som levler alts og generelt spiller bare for å levle er faktisk en av de største brukergruppene til Blizzard/WOW. Grunnen man ikke hører så mye på dem er fordi dem er for det meste casuals, bruker lite forum, og andre sider som handler om spillet.

 

De bare logger på og kjører på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Ser at du har latt deg fornærme og jeg må beklage for det :( Det var virkelig ikke meningen at du skulle bli det.

 

Jeg synes bare det er merkelig når folk sier "jeg synes spillet er kjempekjekt! Men slutter fordi jeg ikke får loot". Det gir liksom ikke mening.

 

Så er det en ting med google: Du finner det du leter etter. Dersom du googler "is it better to start a new main if I didn't get the correct legendary" så finner du sannsynligvis en haug med folk som bekrefter dette. Du kan ikke kalle det seriøs statistikk. Det er synsing og svada.

Eller viss du søker "people getting benched because of no legendary". Det er et ledende søk. Du finner det svaret du håper på å finne.

 

Det vil garantert være eksempler på folk som har blitt benket. Universet er såpass stort at det vil selvfølgelig være enkelttilfeller.

Du leser dog aldri om de som ikke blir benket selv om de har feil legendaries....

Og som du selv skriver så har aldri Method benket noen på grunn av dette. Dette er noe jeg tror går igjen i de fleste guilder.

Tenk selv da? Hvem vil du ha i guilden? En person som har 100% attendance og er svært dyktig? Eller en upolitelig person, semiskilled som tilfeldigvis gjør bedre dps akkurat nå på grunn av at han fikk riktig drops?

 

Dersom man skal bruke google til å finne ut av noe er det viktig med kildekritikk og ikke ledende spørsmål.

Lenke til kommentar

Kommer meg aldri forbi Cen i heroic EN... Alle pugs jeg er med i løses opp når de kommer til Cen/har drept han...

"Alle pugs jeg er med i" er nå ikke så spesielt mange heller, mtp. at jeg nesten ikke kommer inn i noen pga. den fordømte Curve-achien som jeg ikke har.

 

En mer positiv ting; jeg fikk Minion of Grumpus fra Winter Veil-dailies i dag - wohoo! 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser at du har latt deg fornærme og jeg må beklage for det :( Det var virkelig ikke meningen at du skulle bli det.

 

Jeg synes bare det er merkelig når folk sier "jeg synes spillet er kjempekjekt! Men slutter fordi jeg ikke får loot". Det gir liksom ikke mening.

 

Så er det en ting med google: Du finner det du leter etter. Dersom du googler "is it better to start a new main if I didn't get the correct legendary" så finner du sannsynligvis en haug med folk som bekrefter dette. Du kan ikke kalle det seriøs statistikk. Det er synsing og svada.

Eller viss du søker "people getting benched because of no legendary". Det er et ledende søk. Du finner det svaret du håper på å finne.

 

Det vil garantert være eksempler på folk som har blitt benket. Universet er såpass stort at det vil selvfølgelig være enkelttilfeller.

Du leser dog aldri om de som ikke blir benket selv om de har feil legendaries....

Og som du selv skriver så har aldri Method benket noen på grunn av dette. Dette er noe jeg tror går igjen i de fleste guilder.

Tenk selv da? Hvem vil du ha i guilden? En person som har 100% attendance og er svært dyktig? Eller en upolitelig person, semiskilled som tilfeldigvis gjør bedre dps akkurat nå på grunn av at han fikk riktig drops?

 

Dersom man skal bruke google til å finne ut av noe er det viktig med kildekritikk og ikke ledende spørsmål.

Merkelig måte du har for å starte en diskusjon, samt hvordan du svarer. Er verken fornærmet eller sur, men når du begynner med barnslige hersketeknikker som å starte innleggene dine med nedlatende kommentarer, så sliter jeg å ta deg seriøst.

 

Jeg spiller som sagt får å prestere best mulig og ranke høyest mulig, dette poengterte jeg også at var en personlig preferanse. Loot er nøkkelen her, og når man ikke har så mye tid som før ødelegger RNG faktoren mye for meg.

 

Alle påstandene mine finnes det troverdige innlegg på, med statistikk som du ber om.

 

Har aldri sagt at man fjerne folk fra guilden, men den som gjør mest damage får spottene der dps er en avgjørende faktor. Denne faktoren er viktigere jo høyere nivå det er. Og gjett hva, jo da betyr loot alt... Siden high end guilds har ofte mange ekstremt gode spillere som ønsker spott, ganske grunnleggende, men jeg regner med du finner noe du kan kverulere på siden du tydeligvis har raidet i et slikt miljø før.

 

 

Du kan godt sitere meg igjen, men noe svar får du ikke.

 

Ha fremdeles en god jul.

Endret av Abell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forøvrig prøvde jeg litt å levle via order resources, det er jo totalt idiotisk for gearet henger ikke ihop med levelen, så nå som jeg har kommet meg til 103 på DHn min dauer jeg hele tiden pga jeg ikke har gear til å sloss mot noe.

 

Level scaling... bah for no dritt.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Om du dør på 103 som DH så er det ikke gearet det er noe feil med. På 103 skal du jo ha mye Legion gear allerede også så det er som det skal være. Foreslår at du trener mer på hvordan du skal spille klassen din, og unngå å pulle flere mobs samtidig før du vet hva du holder på med.

 

Jeg må si level scaling mens man lvler var en god nyvinning i Legion. Det eneste jeg ikke liker med det er når du dinger 110 og alt får et ganske stort styrkehopp i forhold til gearet du har. Det er ikke spesielt morsomt, og herfra hadde det vært bedre om et system som skalerte etter ilvl tok over.

Lenke til kommentar

Aight, da er det nok bare jeg som spiller klassen litt dårlig... Har lest litt opp og virker ikke som det er spess andre måter å spille havoc på.. mulig jeg har gått glipp av noe essensielt. Har omtrent utelukkende spilt lock siden vanilla, så litt rusten på melee klasser.

 

Var egentlig mest på slike "quest bosser" jeg døde på.

Lenke til kommentar

Havoc er enkelt, men den er ganske squishy. Det er  mange skills som er avhengige av at andre skills proccer og sånt. Må følge litt med ikke bare mashe 2. Du burde kikke på guide og rotation på icy-veins.com

 

Du kan jo prøve Vengeance, det funker også i PVE og er mye lettere å overleve store grupper og questbosser siden du har en del self healing og mye mere helse. Men mindre DPS.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

DH Vengeance var mye lettere å lvle og vil ikke si at den har mindre dps, da en kan dra mere mobs og en er i tillegg nesten udødelig

Med timing av skills så kan en gå fra nær døden til full HP på sekundet, noe jeg gjorde ofte da jeg som oftest tok litt for mange mobs, men jeg døde aldri

Til sammenligning døde jeg ofte med Havoc, men som sagt, det er en krevende spec å mestre og krever for mye arbeid for min del

Lenke til kommentar

Ja jeg unngikk Vengeance i flere mnd etter jeg ble 110, men når jeg bytta til veng skjønte jeg ikke hvorfor jeg hadde ventet så lenge. Alt ble jo "dritenkelt". Og man kan signe opp til dungeons som dps hvis man ikke tør  å tanke instancer. Det gikk også dritfort å få våpenet oppdatert siden jeg allerede hadde +9000% artifact knowledge.

 

Du mister Fel Rush, men får en annen som lar deg hoppe langt fremover istedet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det kommer du kjapt inn i. Jeg har ikke bytta tilbake til havoc igjen pg har nå nesten maxet ut artifactvåpenet . Icy-veins har en bra guide hvis du trenger rotation tips og stat pri. Bytt ut crit med viability bl.a.

 

Det er så kjekt å bare hoppe inn i grupper av mobs og bli healet mens du bruker skillene dine. Quests i byen i suramar f.eks var et mareritt med havoc, men easy peasy med Veng. Da var jeg redd for å aggroe 2-3 110 guards, nå vasker jeg gulvet med 10 samtidig

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...