Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg omsider fått prøvd Demon Hunter noen timer, og må si jeg liker den veldig godt. Det er jo alltid godt med noe nytt, men dette var virkelig skikkelig morsomt; tror kanskje dette er det morsomste melee-speccet jeg har vært borti. Animasjonene hjelper naturligvis, råflott! :)   Tror jammen dette blir første alt i legion, destro lock blir etter mye om og men main denne gangen. Gleder meg til Legion! :D

Lenke til kommentar

Har dere sett den der mounten fra Dalaran? 2mill price tag :p

 

Kravde opp Hunteren min som har vært level 46 siden burning crusade, damn... nå virket hunter noe jeg kunne tenkt meg også.

Så at man kan ha gnome hunter nu også, siden jeg har level 100 boost tror jeg skal lage en alliance karakter også, planen er Grim Batol da eg har vært der før.

 

eller, trenger noen hunter alliance? :p

Lenke til kommentar

Har dere sett den der mounten fra Dalaran? 2mill price tag :p

 

Kravde opp Hunteren min som har vært level 46 siden burning crusade, damn... nå virket hunter noe jeg kunne tenkt meg også.

Så at man kan ha gnome hunter nu også, siden jeg har level 100 boost tror jeg skal lage en alliance karakter også, planen er Grim Batol da eg har vært der før.

 

eller, trenger noen hunter alliance? :p

Pass på at du booster noen som er min lvl 60. Da får du to professions i max lvl om jeg husker rett.

 

Lvl 1-60 går raskt.

Lenke til kommentar

Nå er det jo bare å power-levelle for harde livet. Nå er samtlige 6-invasion oppe til enhver tid. De refresher hver 2-time, så du rekker knapt å gjøre alle før de er oppe igjen. Går lynraskt å få opp karakterer til level 100 via Invasions nå.

 

Nå er forøvrig siste deler av Khadgar quest-linen ute, også her i EU selv om vi ikke har vedlikehold før i natt. Må si jeg ble kjempeskuffet over den siste biten. Er jo kun et bittelite, helt meningsløst quest som tar deg maks to minutter, også er du ferdig. Bittelitt snakking fra Khadgar og Kirin Tor og du var ferdig.

 

Hvorfor i allverden de følte for at de måtte dele quest-chain'et i "to" er for meg en gåte. Da burde det vel vært delt litt tidligere, så ikke siste biten ble utført på 2-minutter. Føltes skikkelig middelmådig for å være helt ærlig.

 

 

Nå har jo hele quest-chain'en vært relativt skuffende sett opp imot alt det andre vi har fått servert i pre-patch. Det at det ikke var noe voice-over, og at de ikke tok i bruk det nye dialogsystemet til Legion i disse questene er jo temmelig bisart og gjør jo at man sitter igjen med en følelse at dette er noe de bare kasta sammen uten mål og mening.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg ikke må grine meg til et par timer med invasions i kveld. Hvor lang tid tror dere at man bruker på 10-100 med invasions?

Ikke på en kveld. Tror 90-100 tar ca 3 timer om du er effektiv.

 

Tipper at 10-100 tar deg rundt 12 (?) timer med heirlooms og pots.

Endret av Strato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...