Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det 2 type, en som er pre-order (35 euro)som betyr du får det billigere men du får ikke key før release day, right?

så har du pre-purchase, dvs du betaler full pris 45 euro ish? da får du lage demon hunter nå + gratis level 100 boost (valgfri class).

 

Jeg mener det er noe slikt, kan være det er billigere andre steder.

 

Er faktisk små imponert over pre-legion patch og spesielt demon hunter class og selvsagt disc priest, damn alt føles så nytt og awesome igjen =)

Lenke til kommentar

Mener det 2 type, en som er pre-order (35 euro)som betyr du får det billigere men du får ikke key før release day, right?

så har du pre-purchase, dvs du betaler full pris 45 euro ish? da får du lage demon hunter nå + gratis level 100 boost (valgfri class).

 

Jeg mener det er noe slikt, kan være det er billigere andre steder.

 

Er faktisk små imponert over pre-legion patch og spesielt demon hunter class og selvsagt disc priest, damn alt føles så nytt og awesome igjen =)

Kjøper du fra Blizzard så får du spille DH nå

Bestiller du fra andre plasser så må du vente til Legion

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sto opp idag tidlig og ser CPU jobber med battle.net client, ca 20% men det var såpass at cpu var hele tiden på 60c, etter litt googling så fant jeg løsning på problemet. (normal idle temp = 30c)

 

https://imgur.com/a/BTKEK

 

Måtte slå den av for at battle.net client ikke skal bruke opp CPU hele tiden.  :thumbdown:

 

never mind, var ikke noe løsning allikevel... å slå av battle.net client etter spillet er startet er løsningen.

 

Skurupu: neida,60 er egentlig veldig lavt men var bare overrasket hvor høy temp battle.net gir cpuen. Restart av battle.net hjelper selvsagt men dette skjer spesielt etter man har slått av WoW. Etter restart av battle.net så er temp på 30c igjen, litt rart.

 

on-topic + edit:

 

fant nettopp ut at dalaran ligger rett ovenfor karazhan, trodde først det var sånn phasing på pre-legion quests men tydeligvis så ligger den der, cool..!  :cool:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

WoW er kjent for å kjøre for det meste på CPU, og ikke så mye på GPU.

Det stemmer ikke. WoW hos meg bruker rundt 45% av en kjerne (via TaskManager, i5-4460 @3.2Ghz (boost tror jeg er enten på 3.4GHz eller på 3.6Ghz) og bruker 99% av GPU (MSI GeForce GTX 970 Armor 2x 4GB, GPU usage i Arx Control til Logitech). Dette er i LFR, Invasions og diverse andre kamper med mye spesialeffekter.

Jeg har krysssjekket Arx Control med MSI Afterburner før, og de viser alltid samme temperatur (cpu og gpu), GPU Memory bruk og GPU last og CPU last.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg har lyst på den kule mounten, så er i gang med "emperor shaohao" rep. Noen tips til hvordan farme raskest? Finner meg stort sett ei gruppe så vi hjelper hverandre.

 

Dette er en toon jeg har boosta fra 85, så har ikke den cloaken man trenger for å komme lengst nord der. Prøvde å fly meg fuglen, men det virket lite effektivt.

 

Har også hørt at det skal være en daily, men den har jeg tydeligvis ikke tilgang til. Noen quest man må gjøre i forkant?

 

Er forøvrig honored nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...