Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Disse invasions er bare flott, aldri før har jeg sett så mange mennesker samlet i WoW, utenfor store byer. 

 

Det jeg synes disse invansions skulle hatt var at folk ble rewarded etter innsats (som black desert) det som skjer idag er at folk bare løper rundt og tagger sånn at man får mest mulig EXP. Synes invasions burde fortsette etter expnasions, hva er galt med det? Legions kommer hele tiden, hadde ikke skadet, hadde holdt aktivetet oppe, både for store og små (high levels, low levels)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fikk den første toonen jeg lagte tilbake i 2005, opp i lvl 60 tidligere i uken.

Det som jeg fant ut var mest effektivt for meg som Horde uten flying mount:
Crossroads, alt spawner relativt nære hverandre + lett å gå inn i Inn for kjapp relog.

Reset etter steg 2, av erfaring tok steg 1 og 2 like lange tidt til sammen som steg 3.

Vanskelig å få exp fra steg 3, med mindre du har en du kan haike med.

 

Iallefall før du får 100% mount (pre 40), så anbefaler jeg denne fremgangsmåten :)

Lenke til kommentar

Fikk den første toonen jeg lagte tilbake i 2005, opp i lvl 60 tidligere i uken.

Det som jeg fant ut var mest effektivt for meg som Horde uten flying mount:

Crossroads, alt spawner relativt nære hverandre + lett å gå inn i Inn for kjapp relog.

Reset etter steg 2, av erfaring tok steg 1 og 2 like lange tidt til sammen som steg 3.

Vanskelig å få exp fra steg 3, med mindre du har en du kan haike med.

 

Iallefall før du får 100% mount (pre 40), så anbefaler jeg denne fremgangsmåten :)

Det som er litt kjipt er at alle har begynt med dette virker det som. Etter tre elites rundt crossroads så virker det som om alle bare logger. Tar sinnsykt med tid å cleare for chests nå synes jeg :S

 

EDIT: Men det funker som smør da :D

Endret av Garmroth
Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke gidder spille noe særlig invasions. Kommer til å gå for hunteren som er 100. Orker ikke en haug med alts lenger.

 

Er fortsatt veldig i tvil om hvilken spec jeg skal velge... Er akkurat nå MM-HUNTER med Lone Wolf(?)-talentet. Føles veldig nakent ut uten pet.

 

Survival virker også spennende, så det frister å prøve ut også :)

Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke gidder spille noe særlig invasions. Kommer til å gå for hunteren som er 100. Orker ikke en haug med alts lenger.

 

Er fortsatt veldig i tvil om hvilken spec jeg skal velge... Er akkurat nå MM-HUNTER med Lone Wolf(?)-talentet. Føles veldig nakent ut uten pet.

 

Survival virker også spennende, så det frister å prøve ut også :)

Litt enig med deg. Alts er bare stress, får bare spilt en uansett. Klart det er praktisk å ha alle professions osv, men Gud bedre så mye tid det går da!

 

Selv kommer jeg til å levle opp en alt, kanskje to på sikt.

Lenke til kommentar

I enkelte perioder er det gøy å spille på lowlevel alts, men før eller siden blir også de highlevel hvis du ikke låser XP gain that is.

Sånn jeg endte opp med å ha alt på level 100. Eller, rettelse, har en rogue som "bare" er 97 elns.

 

Kjekt å ha.

Lenke til kommentar

Merker at jeg ikke gidder spille noe særlig invasions. Kommer til å gå for hunteren som er 100. Orker ikke en haug med alts lenger.

 

Er fortsatt veldig i tvil om hvilken spec jeg skal velge... Er akkurat nå MM-HUNTER med Lone Wolf(?)-talentet. Føles veldig nakent ut uten pet.

 

Survival virker også spennende, så det frister å prøve ut også :)

 

Gjorde insane mistake da jeg skulle åpne invasion bags, hadde type 20 når jeg dinged 100, men hadde uheldigvis survival loot greie på, så endte med 4-5 polearms :p så, da prøvde jeg survival i samme slengen men kan nok ikke måle seg med MM hunter :/ enten så har jeg ikke kunnet å spille det eller så er den ikke så bra.

 

BM vet jeg ingenting om, hater pets :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ikke noe fan av pet-management heller, så sånn sett var Lonewolf MM midt i blinken for meg, men de 2 andre speccsene (og gud forby en nerf av Lonewolf) er nok til at jeg nok ikke kommer til å spille hunter med det første.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det er de tre forskjellige speccene neste like mtp. dps, men spillestilen er helt annerledes. MM kan spilles både med og uten pet, BM tror jeg er mest likt det vi er vant til og survival er faktisk en melee hunter.

 

stemmer. 

Akkuratt nå vil jeg vel først og fremst ha det som gir høyest mulig dps, lettest mulig.

Lenke til kommentar

Helvete, logget inn på wow igår for å prøve demonspec på warlocken, samt rydde opp litt.

Haug quest jeg ikke aner hva er til, får vel bare abandone alt, samt masse items jeg ikke orker å sette meg inn i om er verdt å ta vare på eller kaste, så slang alt i banken.

 

Hvilken spec er egentlig anbefalt for legion for warlock? Hørt rykter om at demonlock har fått en buff, men rotation der var litt hardt å sette seg inn i så vurderer å gå tilbake til gode gamle affliction...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...