Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skuffet over BT, stakk dit nå og tok 5-6 bosser som pala, trudde ikke shade var fri en gang så begynnte dem å loote , hadde jo akkuratt funnet døra jeg skulle vokte og ventet på mobsa...:-S

Edit* dørA

Endret av War
Skrevet
Skuffet over BT, stakk dit nå og tok 5-6 bosser som pala, trudde ikke shade var fri en gang så begynnte dem å loote , hadde jo akkuratt funnet døra jeg skulle vokte og ventet på mobsa...:-S

Edit* dørA

ikke frekt men det tror jeg er litt bull =/

Samme søren gearet på de men vis du ikke finner plassen din + Mobs kommer ut før shade er død er det noe galt med din Skjerm og du ser ikke mobs ^^

Skrevet

Ser frem til BT, vi har tatt 4/5 i MH og clearet SSC og skal endelig fokusere på BT. Regner egentlig med at det vil gå ganske lett på de første bossene.

Skrevet

Edit* dørA

man får en runde med spawns uansett raid dps, det er jeg sikker på. om du tok de 5-6 første bossene så var du faktisk med på de vanskligste i bt da, bb og ros.

Skrevet (endret)

Noen som har noe forslag til hvor jeg kan migrere min lvl 70 blood elf mage, som for øyeblikekt er på magtheridon, men trives ikke i den battlegroupen sinden vi taper 80% av AVene, og er 10-15 min for alle andre bger. har en ally i samme battlegroup og føler att vi vinner så og si alt.

Det jeg legger vekt på når jeg skal finne en ny server er.

1 korte BG que.

2 horde vinner VELDIG mye i bgene.

3 voksen community, communityen på magtheridon var knall, desvvere passet den ikke meg siden pve var alt som gjaldt.

4 foretrekker en server som er veldig full av spillere.

Endret av neoman
Skrevet (endret)

På Nightfall battlegroupen får joine AV med en gang, eots: unødvendig lang queue, ab/wsg: et par minutter kanskje. Horde / ally vinner 50/50.

Edit: Btw, finnes det noen engineer bomber man kan flytte seg samtidig som man kaster bomben ?

Endret av BigJackW
Skrevet
Noen som har noe forslag til hvor jeg kan migrere min lvl 70 blood elf mage, som for øyeblikekt er på magtheridon, men trives ikke i den battlegroupen sinden vi taper 80% av AVene, og er 10-15 min for alle andre bger. har en ally i samme battlegroup og føler att vi vinner så og si alt.

Det jeg legger vekt på når jeg skal finne en ny server er.

1 korte BG que.

2 horde vinner VELDIG mye i bgene.

3 voksen community, communityen på magtheridon var knall, desvvere passet den ikke meg siden pve var alt som gjaldt.

4 foretrekker en server som er veldig full av spillere.

Dette er tull. Du vinner 95% av AB, 60% av Eots (og dei 40% til ally er kun fordi horde starter med 10 mann mindre), du vinner 80% wsg, og no vinner du sikkert 50-60% av AV også. Og ja, er i samme battlegroup som deg på ally sida, og er kliss uenig med alle dine påstander ;) Venter kanskje maks 15 sek for en BG på laughing skull (ally riktignok).

Skrevet

Synes horde vinner mye i Conviction, bortsett fra Av. Køenene er greie, men Tror ikke serverene er så veldig fuller. Er alltid en bg eller 2 oppe enten det er 04:00 eller 06:00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...