Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Login problemene ser nå ut til å være fikset, i allefall for meg.

 

 

Edit: Btw, finnes det noen engineer bomber man kan flytte seg samtidig som man kaster bomben ?

 

joda, du kan kaste granater mens du løper, altså Adamatite Grenade osvosv kan du løpe med, Fel Iron Bombs må du stå stille med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De bildene rapporterer jeg inn til salgsavdelingen ca nå. For de skal ikke være der de annonsene, punktum.

 

EDIT: Diskusjon videre ang disse reklamene kan gjerne tas i en tilbakemeldingstråd til gamer.no eller til forumet, ikke her.

 

Videre diskusjon rundt gullkjøp osv tas heller ikke her. Synspunkter? Send meg en pm.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Uff. Er lvl 27 (snart 28) og har hele 97s. Hvordan i svarte skal jeg skaffe 35G til mount om 1,5 level??

Har mining og skinning jeg på min druid. Tjente opp en startkapital på ca. 100g først, null problem i barrens, også kjøpte jeg opp alt av bronze og copper og solgte det for 3 kanskje 4 doblet pris. Har for øyeblikket veldig mye iron og ca. 300g i backpacken på level 29.

Lenke til kommentar

Hvordan tjente du opp 100G i startkapital? Bare selge alt man miner og skinner på AH? Eller vendor?

 

Ble lvl 30 igår og hadde den fortreffelige sum av 6G. Ikke mye mount av det. Spiller sammen med lillebror og vi har ikke gjort annet enn å queste stort sett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
ikke frekt men det tror jeg er litt bull =/

Samme søren gearet på de men vis du ikke finner plassen din + Mobs kommer ut før shade er død er det noe galt med din Skjerm og du ser ikke mobs ^^

 

At jeg ikke fant døra betyr ikke at de andre ikke fant den. det kom adds ja 2-3 ganger.

Men etter å ha sett youtubevideoer så jeg for meg en bossfight, var jo bare en ny gruppe trach.

 

Synnes iallefall første haldel av BT var lettere en forventet, ikke noen imba gruppe heller

2-3 t5 , tank med 3-4 blues osv Mye nerf tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...