Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For ikke å snakke om mechs, jagerfly og teleportere.

 

Teleports er vel mer magi enn teknologi? Jagerflyene ser ut til å være på teststadiet og har aldri tatt en stor del i spillet. Diverse gnome/goblin engineer saker har riktignok noen røtter i nymotens teknologi, men er fortsatt annerledes og passer inn i WoW. Motorsykler derimot...

Lenke til kommentar
For ikke å snakke om mechs, jagerfly og teleportere.

 

Teleports er vel mer magi enn teknologi? Jagerflyene ser ut til å være på teststadiet og har aldri tatt en stor del i spillet. Diverse gnome/goblin engineer saker har riktignok noen røtter i nymotens teknologi, men er fortsatt annerledes og passer inn i WoW. Motorsykler derimot...

 

Jeg er enig i at den motorsykkelen ser litt rar ut. Men teknologi i warcraft er ganske utbredt. All of the above = gnometeknologi. Untatt mechs, som muligens er goblin?

 

Hva Blizzard velger å inkorporere som ting man kan bruke selv tror jeg avgjøres mest i forhold til balanse og spillmekanikk. De ally tankene som står foran og i IF f.eks. var det jo egentlig meningen at man skulle kunne bruke som siege equipment når WoW var under utvikling.

 

Det som er problemet med teknologien i WoW er at siden den er gnometech, så skulle alt av det egentlig eksplodert mye oftere.

Lenke til kommentar
Når gear betydde at du hadde peil og ikke fritids

 

"Fritidsproblemer" mener du? Sorry, jeg henger ikke med på nymotens forkortelser.

 

Du har mye mer purples i BC, men det betyr ikke at det er "bra". Jeg kan lett inspecte raidere av min egen klasse og finne ut om de vet hva de driver med eller ikke, selv om de har fullt epics. Det er utrolig lett å se om folk har peil utifra _hvilke_ epics de bruker, hvilke gems, hvilke enchants og hvilken spec. For de fleste classer og specs så er det slik at det finnes definitive svar på hva som er de beste valgene, og mange gjør feil valg.

 

Dermed står det like mye respekt av å ha riktig gear nå som før, selv om det er lettere å få epics.

Lenke til kommentar
"Chaos Bolt is no longer implemented."

 

Først Cripple så chaos bolt? ;/

 

Paranoia er fjernet fra felhunter :(

HÆ? Du kødder?

 

Det er nok sant, men Voidwalker har fått stealth detection (+40) når Consume Shadows brukes som er bedre enn Paranoia (+30) som Felhuntern har. Alle pets har forresten fått 80% AoE avoidance.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Vurderer å starte en Warr bare for å ha noe å leke meg med på rested xp. Hva vil det lureste valget være av professions? Mainen min er rogue med herb/alch. Alle de andre altene mine har herb.

 

Jeg tviler vel på at det er noen professions som vil "lønne seg" i det hele tatt. Men er det noe jeg kan ha nytte av for mainen min _utover_ ting jeg uansett kunne kjøpt fra AH? Har prøvd de fleste professions før, så jeg vet jo egentlig dette, men hvis noen har noen gode ideer jeg ikke har tenkt på som kan være lønnsomme (dvs IKKE Bs :p ), så si gjerne i fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...