Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slike guilder har sikkert ikke tatt vashj eller KT. Trist ^^

 

Jau, det er litt synd egentlig med det det at attunements ble borte, synes jeg... Allikevel er det flere som downer Kael og Vashj før de progresser lenger i MH/BT. Både for å vise at de klarer det for utfordringens skyld, og det at de mangler ekspertisen til å klare de vanskeligere bossene i MH/BT, som Archi og Bloodboil (og oppover).

 

as we speak, guilden vår har ikke tatt kael eller Vashj :s...

Lenke til kommentar
Slike guilder har sikkert ikke tatt vashj eller KT. Trist ^^

 

Jau, det er litt synd egentlig med det det at attunements ble borte, synes jeg... Allikevel er det flere som downer Kael og Vashj før de progresser lenger i MH/BT. Både for å vise at de klarer det for utfordringens skyld, og det at de mangler ekspertisen til å klare de vanskeligere bossene i MH/BT, som Archi og Bloodboil (og oppover).

 

Vår guild hadde vel 3/5 MH, og 0/9 BT da vi downa vashj for første gang. For min del vil jeg at vi skal ta KT raskest mulig slik at jeg får hand of a'dal tittelen. ^^

 

Ser det er flere guilder på min realm som har 5/6 SSC, 3/4 TK, 4/5 MH og 4(/3)/9 BT.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Slike guilder har sikkert ikke tatt vashj eller KT. Trist ^^

 

Jau, det er litt synd egentlig med det det at attunements ble borte, synes jeg... Allikevel er det flere som downer Kael og Vashj før de progresser lenger i MH/BT. Både for å vise at de klarer det for utfordringens skyld, og det at de mangler ekspertisen til å klare de vanskeligere bossene i MH/BT, som Archi og Bloodboil (og oppover).

 

:laugh:

Som om Archimonde er vanskelig. Flytt deg fra flammene og trykk på tear når du er nære bakken. Klarer du ikke det, har du veldig lite å gjøre i high-end raiding, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
:laugh:

Som om Archimonde er vanskelig. Flytt deg fra flammene og trykk på tear når du er nære bakken. Klarer du ikke det, har du veldig lite å gjøre i high-end raiding, for å være ærlig.

 

Viser jo bare hvor mye du vet om fighten. Hvis du blir slengt i lufta med curse på, så har du et saftig problem med mindre du kan fjerne den selv/noen som kan fjerne den blir slengt med deg. Vi klarer riktignok å overleve fighten selv med 5-6 døde i raidet, men det var ikke snakk om noe sånt da vi tok han første gang.

Lenke til kommentar
nais :D

Logge på nå og fant ut at jeg hadde fått tak i Staff of Jordan i natt i dustallow marsh :)

 

To sell or use... hmm

 

Siden all den praten om "spilt i søvnet" er 99.9% sannsynligvis bullshit, så har du bottet.

 

I så fall har du nettopp synket lavere enn avføring-nivået i mine øyne.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Slike guilder har sikkert ikke tatt vashj eller KT. Trist ^^

 

Var den sikta til meg?

 

Vi har ihvertfall downa vashj, skulle egentlig focuse på kt denne uka men er litt vankselig når alle locks er på ferie/ikke aktive :p

 

(uansett så tjener vi mye mere på å dra i BT/MH istedet for å slite med kael imo, det er så utrolig mye slit for altfor lite)

Lenke til kommentar
:laugh:

Som om Archimonde er vanskelig. Flytt deg fra flammene og trykk på tear når du er nære bakken. Klarer du ikke det, har du veldig lite å gjøre i high-end raiding, for å være ærlig.

 

Viser jo bare hvor mye du vet om fighten. Hvis du blir slengt i lufta med curse på, så har du et saftig problem med mindre du kan fjerne den selv/noen som kan fjerne den blir slengt med deg. Vi klarer riktignok å overleve fighten selv med 5-6 døde i raidet, men det var ikke snakk om noe sånt da vi tok han første gang.

 

Archi PuGes vellykket på serveren vår så godt som hver eneste CD. Han er svært svært enkel.

Lenke til kommentar
Arci er ikke vanskelig uansett. Har man 1 kar som veit hva man skal gjøre og som er god til å formidle det videre, kan man drepe han med 25 chars i blues.

 

Det vet du like godt som meg er totalt tull.

 

Hadde aldri trodd jeg skulle behøve å gjøre dette, men la meg friske opp fighten litt for deg:

 

* Soul Charge: When any raid member dies, Archimonde gains a Soul Charge which he can use once at a random time (with an animation looking like the Troll Priest shadowguard ability). Depending on which character class created the Soul Charge, the following effects apply to the entire raid on its use:

 

Priest, Paladin, Warlock: ~4500 fire damage plus 4 sec silence

Warrior, Rogue, Mage: ~4500 physical damage plus 4 sec damage taken increased by 50% debuff

Druids, Shamans, Hunters: ~4500 nature damage over 8 seconds plus 2250 mana burn

 

 

Skal ikke mere til enn én person som blir Airbursted mens den har Grip of the Legion før det blir totalt kaos, ikke minst i et raid bestående av folk i bare blues. Joda, teoretisk sett er Archi lett, men det skal tross alt være 25 personer som samarbeider, og sørge for å ikke få Soul Charges..

 

 

Edit: Og jeg begynner smått å bli lei av folk som kaller encounters for "lette" bare fordi de er totalt overgeared og har tatt den 40-50 ganger før.. Litt elitist-holdning ja..

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Ja, selvom det er det som skal til så er det ikke VANSKELIG. Random, ja. Vanskelig, nei.

 

Unnskyld meg, så hvis et utfall kan være tilfeldig, så er ikke dette vanskelig? Hvis det hadde vært tilfeldig om vi fikk kunder i butikken, så hadde det vært vanskelig å drive butikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...