Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mener det stod 18k hos wow wikki, men kansje jeg husker feil. Det er også mulig guiden er fra en pre nerf. Edit: Det var minst 18K fult buffa det stod ja.

 

Syns ivertfall det var godt gjort jeg:) Tror vår også hadde rundt 15k, han andre var druid. Men han Hallazi karen slo ivertfall hardt, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg gjør ikke noe særlig PvE og potions fungerer ikke i PvP, så burde jeg droppe 375 alchemy og skifte til jewelcrafting? Tenker det kunne være smart siden folk vil ha gem cuts på lvl 80 og kan være en fin måte å tjene penger på.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Har vært litt av en progress i guilden nå, på den siste uka har vi tatt 5 (4 og en halv :p) nye bosser

Har nå 4/5 i MH og 2/9(?) i BT motfor 1/5 og 0 i BT forrige uke

 

Håper bare framgangen fortsetter nå :)

Den fortsetter nok skal du se! :)

Hvertfall opp til bloodboil, alstå nr 5 av 9 i bt. :)

Lenke til kommentar
Har vært litt av en progress i guilden nå, på den siste uka har vi tatt 5 (4 og en halv :p) nye bosser

Har nå 4/5 i MH og 2/9(?) i BT motfor 1/5 og 0 i BT forrige uke

 

Håper bare framgangen fortsetter nå :)

Den fortsetter nok skal du se! :)

Hvertfall opp til bloodboil, alstå nr 5 av 9 i bt. :)

 

hehe sånn var vår guild også. Nå har vi 5/5 og 5/9, BB 2-shottes...men må si vi brukte 3 kvelder med wipes får BB var downed.

Lenke til kommentar
Slike guilder har sikkert ikke tatt vashj eller KT. Trist ^^

 

Jau, det er litt synd egentlig med det det at attunements ble borte, synes jeg... Allikevel er det flere som downer Kael og Vashj før de progresser lenger i MH/BT. Både for å vise at de klarer det for utfordringens skyld, og det at de mangler ekspertisen til å klare de vanskeligere bossene i MH/BT, som Archi og Bloodboil (og oppover).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...