Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Vell, det har blitt gjort. Igjen og igjen. Så umulig er det nok ikke.

 

Ingen ting er umulig; men det er forferdelig mye som er ekstremt usannsynlig :)

 

Men hvis du mener det er så enkelt Skurupu; kan du ikke ta en alt i blues, samle 24 andre mennesker som også er i blues og ta ned Archi enkelt og frapse det? Ville vært en veldig interessant video :)

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den vanskeligste delen i den oppgaven er å finne folkene.

 

Og jeg spiller ikke WoW lenger.

 

Du kan kverulere så mye du vil, men han blir drept igjen og igjen av undergeara folk som aldri har prøvd han før. Dette er ren fakta, og hvis du ikke trur på meg så er det ikke vits å diskutere videre uansett.

Lenke til kommentar
Du kan kverulere så mye du vil, men han blir drept igjen og igjen av undergeara folk som aldri har prøvd han før. Dette er ren fakta, og hvis du ikke trur på meg så er det ikke vits å diskutere videre uansett.

 

I og med at du ikke spiller WoW lenger velger jeg å ta det du sier med en god klype salt ;) Men skal ikke krangle mer. Vi kan heller enes om å være uenige.

Lenke til kommentar
Du kan kverulere så mye du vil, men han blir drept igjen og igjen av undergeara folk som aldri har prøvd han før. Dette er ren fakta, og hvis du ikke trur på meg så er det ikke vits å diskutere videre uansett.

 

I og med at du ikke spiller WoW lenger velger jeg å ta det du sier med en god klype salt ;) Men skal ikke krangle mer. Vi kan heller enes om å være uenige.

 

unnskyld meg, men Skurupu har vært i langt inne i Sunwell og dermed velger jeg å tro på det han sier...

Lenke til kommentar
unnskyld meg, men Skurupu har vært i langt inne i Sunwell og dermed velger jeg å tro på det han sier...

 

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du tror. Noen velger å tro på Jesus, Mohammed, og andre religiøse personer. Bare fordi bestefaren min er en prest hører jeg ikke mer på han enn jeg hører på andre ;) Men som jeg sa, la oss legge dette dødt og heller være uenige.

Lenke til kommentar

Archimonde er "vanskelig" fordi alle guilds har en stor andel idioter som ikke vet hva de driver med i raids. Når disse ikke klarer å decurse skikkelig, holde seg unna flammer før fear, eller å equippe PvP-trinketten sin (og så bruke den) så baller deathsa seg på.

 

For en gruppe spillere som tar sine forhåndsregler er IKKE bossen vanskelig. Han slår hardt, så ville vært slitsomt med tank i blues, men hvem tanker i blues nå for tida?

Lenke til kommentar
:laugh:

Som om Archimonde er vanskelig. Flytt deg fra flammene og trykk på tear når du er nære bakken. Klarer du ikke det, har du veldig lite å gjøre i high-end raiding, for å være ærlig.

 

Viser jo bare hvor mye du vet om fighten. Hvis du blir slengt i lufta med curse på, så har du et saftig problem med mindre du kan fjerne den selv/noen som kan fjerne den blir slengt med deg. Vi klarer riktignok å overleve fighten selv med 5-6 døde i raidet, men det var ikke snakk om noe sånt da vi tok han første gang.

 

Archi PuGes vellykket på serveren vår så godt som hver eneste CD. Han er svært svært enkel.

 

Jaggu forskjell på servers...Beste fall er det vellykka gruul/maggy pugs på min server, men har en tendens til ikkje å gidde det for det funker så sjelden ^^ Til og med kara kan vere murder i pugs...(ja, du hørte rett). Laughing skull (A) btw.

Lenke til kommentar
Archimonde er "vanskelig" fordi alle guilds har en stor andel idioter som ikke vet hva de driver med i raids. Når disse ikke klarer å decurse skikkelig, holde seg unna flammer før fear, eller å equippe PvP-trinketten sin (og så bruke den) så baller deathsa seg på.

 

For en gruppe spillere som tar sine forhåndsregler er IKKE bossen vanskelig. Han slår hardt, så ville vært slitsomt med tank i blues, men hvem tanker i blues nå for tida?

 

This.

Lenke til kommentar
Syns Hand of A'dal burde fjernes i det attunements forsvinner.

 

Smart aa fjerne den naar attunement forsvinner naar den kom med at attunement forsvinner.

 

Hadde du tenkt litt videre, hadde du nok skjønt hva jeg mente.

 

Men jeg kan godt omformulere meg selv: Jeg syns at Hand of A'dal ikke lengre burde kunne oppnås etter at attunements forsvant, som betyr at kun de som drepte Kael/Vashj før 'Hand of A'dal' kom fortjener ranken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...