Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, skal ha minst en gathering. Men tror ikke jeg orker dual.. blir for kjedelig underveis også. Noen ide til hva som er bra å kombinere mining med? Er JC dyrt å få til topps? Ench kunne vært gøy men siden jeg ikke kan hjelpe mainen min med det så tviler jeg på at jeg gidder.

Lenke til kommentar
"Chaos Bolt is no longer implemented."

 

Først Cripple så chaos bolt? ;/

 

Paranoia er fjernet fra felhunter :(

HÆ? Du kødder?

 

Det er nok sant, men Voidwalker har fått stealth detection (+40) når Consume Shadows brukes som er bedre enn Paranoia (+30) som Felhuntern har. Alle pets har forresten fått 80% AoE avoidance.

 

Ja, de har også kortet ned duration på Consume Shadows til 6 sec. Vi ble vel for OP mot rogues :)

Lenke til kommentar

Mad-arab, du kan igrunnen kjøre hvilken profession du vil og tjene penger på det. Tar du et craftingyrke så kan det være lurt å sette seg inn i hva som er ettertraktet, uansett level. Skulle du gå for mining + jc funker de selvsagt fint sammen. Og ja, BS er vel sannsynligvis den dårligste profession man kan velge og slik har det vært siden starten av wow, desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg fjerna alchemy og begynte å levle jewelcrafting istedenfor :)

 

Er på skill 371 og gleder meg til lvl 80... prospecte ores... cutte gems... money?

Lenke til kommentar

Engineering var flavour of the month på min server for ei lita tid tilbake. Får en meget god head på det, + moteextractor som er priceless å hente motes of air, shadow, water og mana med. Det blei riktignok for mange engineers på min server til at det var så mykje å hente på det.

 

Er egentlig dei einaste grunnane til å gå engineering, om du ikkje er sugen på heli som flying ^^

Lenke til kommentar

Jeg tjente FETT på JC helt i starten av BC. Blue recipes var litt dyrt i starten, men man må bruke penger for å tjene penger. Jeg kjøpte adamantite ore til 15g stykket. Tjente meg epic flyer på 4-5 dager med kun prospecting. Prisen på Ore er vell mer enn dobblet nå, da fler og fler har tatt opp yrket, men i starten var det en gullgruve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...