Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som forresten stenger klokka 20, hva skjer med det?

 

Den som ligger nederst i kjøpmannsgata, ved gamle bybro? Kan da ikke stemme, åt der i juni mellom kl 21-22 en gang.

Hum, den som ligger rett ved McDonalds ved Olav Tryggvasson statuen... Den stenger 20 mandag til onsdag tror jeg det stod.

Lenke til kommentar
Så ganske spennende ut det du skal ha også. Mye pedagogikk - mmm du tenker å bli lærer, no?

Joda, det blir helt sikkert interessant, men jeg håper bare jeg ikke mister alt momentumet jeg har opparbeidet meg her på Gløshaugen ved å gå et halvt år på Dragvoll. Det er begrenset hvor mye realfag det blir med MA2000 (skriftlig prosjekt) og IT1001 (IT grunnkurs). ;)

 

På den andre siden så skal det bli godt å kunne se litt film og drikke kaffe igjen.

 

Om tre år er jeg forhåpentligvis kjent som Lektor Pedersen med mastergrad i kjemi.

Lenke til kommentar

Er det trygt og skaffe seg hybel på privatmarkedet uten og se på den først. Leie en (om det er noen ledig) og dra rett opp til den med all bagasjen og flytte rett inn? Eller burde en se på de først. Da må jeg isåfal sove på de sovesal greine til jeg finner noe der oppe.

Lenke til kommentar

Tja, det prosentvise anslaget er vel i det mest optimistiske laget. Jeg har sett på en rekke leiligheter og hybler på det private markedet og flere av dem har vært uakseptable (spesielt de som tilhørte en viss herr Torstein Tran). Jeg vil mene at det er nødvendig å se på leiligheten i forkant da bilder og øvrig informasjon kan være direkte villedende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...