Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

For all del, IKKE kjøp/lei/inngå avtale om noe som helst før du har sett hybelen.. Var innom en hybel i Elgesetergt XX på vegne av en kompis som bor i Oslo. Vi reagerte begge på hvor billig leien var (ca. 4000) så jeg tok turen innom i går for å se. Makan til shabby greier ass. Antydning til fuktskader og ganske spesiell lukt..

 

Så det kan nok være risky business å gjøre noe mtp boplass uten å ha sett stedet først.

 

Bare mine tanker om den saken.

 

Bare se på dette flotte badet...

post-79637-1218126503_thumb.jpg

Endret av Autopsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For all del, IKKE kjøp/lei/inngå avtale om noe som helst før du har sett hybelen.. Var innom en hybel i Elgesetergt XX på vegne av en kompis som bor i Oslo. Vi reagerte begge på hvor billig leien var (ca. 4000) så jeg tok turen innom i går for å se. Makan til shabby greier ass. Antydning til fuktskader og ganske spesiell lukt..

4000 anses ikke akkurat som billig i Trd.

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat ankommet Moholt, og jeg må si det var litt av en opplevelse.

 

Det skal sies at jeg har hatt ganske store forhåpninger til dette året, men etter at en hyggelig kar i skranka gav meg nøkkelen gikk det bare nedover. 5. etasje, opp triste, mørke trapper med ølbokser strødd. "Greit nok, folk har vel ikke kommet i gang med fellesrydding" tenker jeg.

 

Så vrir jeg nøkkelen om til hybelen, og et hål av et fellesrom åpner seg. Skitt på gulvet, søppelrester i skapene, komfyr som ser ut som den har gått gjennom 4 år uten vask, samme med kjøleskapet. Skuffer fulle av søppel og dritt. På badet henger det igjen gamle håndkler, deodoranter og ei flaske plumbo. Yey.

 

Heldighvis er mitt rom i meget god stand, og fint vaska. Etter å ha roa meg etter det første anfallet gikk jeg tilbake til resepsjonen og forklarte situasjonen. Skal nå ned i morra igjen og levere formell klage, samt kreve vask fra rengjøringsfirma. Orker ikke bruke hele morradagen på å vaske!

 

Løser dette seg greit skal jeg stå uten sure miner på lørdag, men jeg kan ikke si annet enn at jeg er skuffet over SiT her. De kan ikke en gang ha tatt et hode innforbi døra!

Noen andre som har opplevd liknende?

 

Nå er jeg for all del pakket ut og sitter på trådløst over Airport Express med 25mb/35mb og skal ikke klage, sier fra hvordan det utvikler seg i morra med vaskinga. Men som sagt, flere som har opplevd liknende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...