Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg flytta inn på hybelen på Karinelund, var alt her rent og pent ihvertfall, bortsett fra en sinnsykt kraftig kloakkstank på badet. Dette skyldtes visst at det ikke hadde vært brukt på en stund, og denne lukta har ikke vist seg siden jeg flytta inn og begynte å bruke badet. Her var det igjen en haug plastposer samt en del vaskemidler samt to filleryer på kjøkkenet.

 

I grunn ingenting å sette fingeren på, annet enn at jeg en vakker dag må ta meg tid til å gjette hvilken av de blanke ringeklokkene ved ytterdøra som tilhører hybelen min...

 

Skal nå godkjenne utdanningsplanen min på Studweb. Skal man fylle ut noe der, eller er det bare å godkjenne? Ser at 1. semester er fyllt ut, men når jeg trykker på +-tegnene på 2. semester er det ikke noe jeg kan gjøre, det kommer kun opp en infoboks.

 

Man kan godkjenne ett og ett semester.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Har noen fått betalt semesteravgiften (førsteårsfolk) ? I nettbanken min står SiT som betalingsmottaker, men pengene står fremdeles på kontoen min. Det står på studweb at det tar 3 dager å registrere betalingen. Vel, det har gått fire. Skal jeg betale igjen, just in case banken min har vært en kløne, eller vente til mandag for evt. endringer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Banken min har ennå ikke trukket pengene, men det står på Studentweb at jeg har betalt.

 

Jeg prøvde å betale på nytt, og da forsvant pengene med én gang. Teit bank!

 

 

Hvor i Trondheim kan man få kjøpt billige notat og regnehefter?

 

Nille, Rema 1000 Stormarked og butikker med bra utvalg, og selvfølgelig Ark. 5 kr er jo ingenting for en skrivebok! Ark har butikker på Trondheim Torg, ved Mercur og på City Syd. Sikkert flere steder også.

Lenke til kommentar
Fysikk høst 07:

36 40 97 58 32 63

A B C D E F

Var det IVT-fysikken? Da må de ha gjort noe drastisk den sommeren, for da jeg var stud.ass. på våren, var det ikke så gode karakterer.

 

*Kremt*

 

...

Hehe.

Jau, var for maskin, bygg, indøk maskin osv

 

Nå har jeg akkurat ankommet Moholt, og jeg må si det var litt av en opplevelse.

 

Det skal sies at jeg har hatt ganske store forhåpninger til dette året, men etter at en hyggelig kar i skranka gav meg nøkkelen gikk det bare nedover. 5. etasje, opp triste, mørke trapper med ølbokser strødd. "Greit nok, folk har vel ikke kommet i gang med fellesrydding" tenker jeg.

 

Så vrir jeg nøkkelen om til hybelen, og et hål av et fellesrom åpner seg. Skitt på gulvet, søppelrester i skapene, komfyr som ser ut som den har gått gjennom 4 år uten vask, samme med kjøleskapet. Skuffer fulle av søppel og dritt. På badet henger det igjen gamle håndkler, deodoranter og ei flaske plumbo. Yey.

 

Heldighvis er mitt rom i meget god stand, og fint vaska. Etter å ha roa meg etter det første anfallet gikk jeg tilbake til resepsjonen og forklarte situasjonen. Skal nå ned i morra igjen og levere formell klage, samt kreve vask fra rengjøringsfirma. Orker ikke bruke hele morradagen på å vaske!

 

Løser dette seg greit skal jeg stå uten sure miner på lørdag, men jeg kan ikke si annet enn at jeg er skuffet over SiT her. De kan ikke en gang ha tatt et hode innforbi døra!

Noen andre som har opplevd liknende?

 

Nå er jeg for all del pakket ut og sitter på trådløst over Airport Express med 25mb/35mb og skal ikke klage, sier fra hvordan det utvikler seg i morra med vaskinga. Men som sagt, flere som har opplevd liknende?

Velkommen til studentlivet/studentby.

Endret av TWA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...