Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Fakultetet er vel kanskje enda bedre. Indøk ligger vel under SVT, så det kan hende at noen på Dragvoll er rett person å snakke med. Ihvertfall av egen erfaring, fra IME, var det bare å finne rett person å snakke med så ble nesten alt rot og kluss på studweb oppklart. Studentservice er vel medt for å printe ut karakterutskrift eller semesterfort hvis du har mistet det eller det tar en ni ukers postturné (Trondheim-oslo-trondheim-NTNU-trondheim-oslo-trondheim-hybel) før det kommer til deg.

 

Jeg slipper heldigvis buss til Dragvoll, nå dukket også Indøk opp i studweb. Alles in ordnung :thumbup:

 

EDIT: Litt raskt ute? Industriell design er jo fortsatt der, jeg er altså knyttet til to program. Forsøkte nå å kun bekrefte Indøk i del 1, og trykket meg inn på del 2. Der stod nå Indøk alene. FIkk valgt teknologiretning og fagene kom opp. Men i planen ligger jo nå ExPhil, Matte 1 og Mekanikk 1, fag jeg allerede har tatt. Hadde tenkt å ta Matte 3 og et fyllfag à la Medisin for ikke medisinere. Hvordan får jeg de beståtte emnene vekk? Skal de kanskje bare stå der? I såfall, hvordan får jeg inn nye emner?

Endret av Vegar Beider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen si meg noe om nanoteknologilinja?

De har verdens kjipeste logo.

 

er det noen som vet noe annet enn at de har verdens kjipeste logo? (er det noen som har en link til den forresten?)

 

Tenker på studiemiljø, hvilken type folk som går der og hvilke fag de har? Regner med det er mye av det samme som de andre siving linjene de to første årene?

Lenke til kommentar
Folka som går der må anten vere genier, autister eller berre ikkje ha sosialt liv (AT ALL).
"Kjenner" en som går der. Han har en utrolig kapasitet og er helt vill. Gjør det veldig bra på skolen, i idrett og kulturliv. Finnes noen gærninger som har tid til alt og er god i det.

 

Edit: Haha, har ikke sett nanologoen før nå. De har til og med en av de bedre linjeforeningsnettsidene, med link til egen nanowiki og greier. Tiltaksfulle folk.

 

Edit igjen: Ser nå at det er flere av nerdelinjene som har gode nettsider og wiki.

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar

Jeg hadde litt lyst på nanoteknologi sjæl, men KomTek frista mer i lengden. Har møtt noen folk på Gløs i dag som skulle studere nanotek og de virka rimelig oppegående :p Tror kanskje det er dårlig med jenter som velger den retningen though, men det er vel stort sett felles faktor for alle siving-studiene. :p

Lenke til kommentar

Oppfriskningskurset går fort gjennom VGS-pensum, og har relativt tøffe oppgaver. Jeg er studass i kurset, og ser at mange sliter. Selv har jeg god nytte av "hinte-ark" vi fikk, da jeg heller ikke synes oppgavene er plankekjøring.

 

Trøst deg med at matte 1 er temmelig likt VGS-pensum, og at du kan klare deg bra selv om du ikke surfer gjennom oppfriskningskurset :)

 

Hvilken gruppe er du på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696
Oppfriskningskurset går fort gjennom VGS-pensum, og har relativt tøffe oppgaver. Jeg er studass i kurset, og ser at mange sliter. Selv har jeg god nytte av "hinte-ark" vi fikk, da jeg heller ikke synes oppgavene er plankekjøring.

 

Trøst deg med at matte 1 er temmelig likt VGS-pensum, og at du kan klare deg bra selv om du ikke surfer gjennom oppfriskningskurset :)

 

Hvilken gruppe er du på?

 

Hei!, hvilken gruppe har du?

Lenke til kommentar

Jeg er på gruppe 7 (PuP). Veldig fornøyd med stud.ass.'ene mine hvertfall :). Forstår jo alt av "bevis" og eksempler på forelesninga, men synes mange av oppgavene er ganske vanskelige ja. Mange av oppgavene krever jo spesielle knep eller at "du ser" spesielle sammenhenger. Hadde gjort seg med løsningsforslag og ikke bare fasit på oppgavene også... Men men, det skal vel gå greit 8-)

Lenke til kommentar
Må jeg mekke HELE utdanningsplanen nå eller kan jeg la 09/10 stå tomme? Vet jo ikke hva jeg vil ha enda =/ 1. og 2. semester er greie for der er det bare obligatoriske fag.

 

valgfritt, jeg fyller ut et år om gangen. Som regel får du info om hvilke fag du kan velge når det blir aktuelt (skjer semesteret før)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...