Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Akkurat kommet til Trondheim sjæl jeg, og må si jeg er stor fan av byen allerede. Makan til flere sympatiske mennesker samlet på ett sted skal man lete lenge etter! <3

 

Anyways så skal jeg starte på KomTek om ikke så altfor lenge, og skal på forkurs i matte i morra. Noen flere som skal ta turen dit? Jeg aner ikke hvor F1-bygget er, så kunne vært flott med litt hjelp :p

 

Det begynte jo i dag da :p

 

http://www.ntnu.no/ntnukart//no/gloshaugen.html

 

IT-byggene er på venstre side, inn Sem Sælands vei (den mørkeblå). Du skal i sydfløyen, nr 7. F1 er inni der, umulig å bomme på det når man kommer inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål til dere veteraner som kanskje har hoppet litt mellom linjer.

 

Jeg begynner på Indøk til høsten, etter å ha tatt første semester (pluss litt) på Industriell design i fjor. På studweb står derfor andre år av Industriell design som utdanningsplan. Vil jo selvsagt ikke godkjenne denne, men aner heller ikke åssen jeg får inn Indøk. Noe jeg kan gjøre nå, eller må jeg ta dette med Orakeltjenesten e.l.?

Endret av Vegar Beider
Lenke til kommentar
Hehe, ankom leiligheten klokka 02.00, så når alarmen ringte klokka sju tok jeg en fire timers snooze :p Har forhåpentligvis ikke gått glipp av alt for mye.

 

Velkommen til livet som student. Det blir nok ikke siste gangen :p

 

Mitt nye liv med fleksitid begynner om en snau måned. Kan bli hardt å gå bort fra de dårlige morgenvanene :D

Lenke til kommentar

saklig. nå er sengen min i bilen, ja den fikk plass :D

 

siden jeg er lat, så giddet jeg ikke å dra den opp igjen - så nå skal jeg da sove på to madrasser + overmadrass stablet oppå hverandre. trasig opplegg, liten madrass nederst, litt større oppå, og en enda større overmadrass. pappa er og lat, giddet ikke å dra ned de to GODE madrassene som ligger på loftet, og tok istedet de letteste/dårligste han fant.

Lenke til kommentar
Noe jeg kan gjøre nå, eller må jeg ta dette med Orakeltjenesten e.l.?

 

Studentservice.

 

Orakel er en gjeng kveg som bare kløner med datating.

 

No love lost there, altså. :whistle: Takk for svar.

Fakultetet er vel kanskje enda bedre. Indøk ligger vel under SVT, så det kan hende at noen på Dragvoll er rett person å snakke med. Ihvertfall av egen erfaring, fra IME, var det bare å finne rett person å snakke med så ble nesten alt rot og kluss på studweb oppklart. Studentservice er vel medt for å printe ut karakterutskrift eller semesterfort hvis du har mistet det eller det tar en ni ukers postturné (Trondheim-oslo-trondheim-NTNU-trondheim-oslo-trondheim-hybel) før det kommer til deg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...