Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann folkens, jeg bare lurer på hvordan det blir med å få stipendet? Jeg har ikke fått betalt semesteravgift enda, men må jeg godkjenne studieplan og slikt før vi får det første stipendet? Jeg mener, får folk flest pengene sine til fadderuka? For det er vel da man kjenner det hardest på lommeboka ;)

Lenke til kommentar

Eg har fått mitt stipend (fekk det i dag faktisk). Eg har vore nøye på å sende inn brev osv. Gjeldsbrevet må i alle fall inn til lanekassen kjapt. Eg er usikker på om eg har "godkjent" studieplanen på studweb, men har kryssa av for at eg har forstått reglane osv. Om det er dette det er snakk om?

 

Uansett, all kredd til lånekassen. Min søknad for å få pengar har vore rimeleg behagelig og kjapp. :)

Lenke til kommentar
Heisann folkens, jeg bare lurer på hvordan det blir med å få stipendet? Jeg har ikke fått betalt semesteravgift enda, men må jeg godkjenne studieplan og slikt før vi får det første stipendet? Jeg mener, får folk flest pengene sine til fadderuka? For det er vel da man kjenner det hardest på lommeboka ;)

Når du har betalt semesteravgift sender NTNU melding til lånekassen om at du er student, så du må betale semesteravgift for å få stipend/lån.

Lenke til kommentar
I dag kom personalet og vasket det værste, og vi tok et par timer og gjorde resten selv. Nå ser alt helt supert ut, og jeg tar tilbake det vonde jeg sa om SiT =) Nå er jeg bare klar for mandag! Skjer det noe lørdag kveld?

Kor mykje betalar de på SiT i mnd eigentleg?

Lenke til kommentar
I dag kom personalet og vasket det værste, og vi tok et par timer og gjorde resten selv. Nå ser alt helt supert ut, og jeg tar tilbake det vonde jeg sa om SiT =) Nå er jeg bare klar for mandag! Skjer det noe lørdag kveld?

Kor mykje betalar de på SiT i mnd eigentleg?

Jeg bor jo som sagt på Moholt, er vel det billigste du får her oppe. 2400 + strøm tror jeg :p

Og grattis med hybel da, hvor mye betaler du?

Lenke til kommentar
Jeg bor jo som sagt på Moholt, er vel det billigste du får her oppe. 2400 + strøm tror jeg :p

Og grattis med hybel da, hvor mye betaler du?

Oki.. :) Eg betalar 3500 i mnd (eksl straum), inkl. breidbånd og kabeltv. Deler kjøkken/bad med 2 andre. Ligg liksom 100 meter frå Samfundet, og eg er berre ein liten grusvei frå hovudbygget til NTNU. Sparar jo litt mtp. transport o.l. i alle fall :)

 

Btw, akkurat no bur eg i Brøsetvegen (ved Møbelringen eller noko), er dette langt frå Moholt Studentby? Brøsetvegen ligg vel på Moholt om eg ikkje tek heilt feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Btw, akkurat no bur eg i Brøsetvegen (ved Møbelringen eller noko), er dette langt frå Moholt Studentby? Brøsetvegen ligg vel på Moholt om eg ikkje tek heilt feil.

 

Om du går mot Dolly Dimple's og lignende så ligger Moholt på venstre side av vegen. De firkantede mursteinshusene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...