Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å velge 2 fag for 3 året mitt informatikk (5 semester)? Trenger å velge 1 fag fra Gruppe A over fag som en må ha 2 av, helst et ikke så vanskelig ett og et litt jalla fag. Så igjennom listen over "lette" fag som ble linket her men fant ikke noe som intereserte så veldig 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt tekled som linjen min har i 5. semester, og tenker framskynde k-emne fra 4. klasse. Noen som har anbefaling til K-emne? Vil ha mest mulig faglig utbytte, ser på bedriftsøkonomi men vet ikke om det er noe bra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Har hatt tekled som linjen min har i 5. semester, og tenker framskynde k-emne fra 4. klasse. Noen som har anbefaling til K-emne? Vil ha mest mulig faglig utbytte, ser på bedriftsøkonomi men vet ikke om det er noe bra?

"Finans for teknisk-naturvitenskapelige studenter" er bra.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har fått tilbud om hybel på Berg studentby, og jeg vil gjerne få flyttet dit fra Steinan i løpet av uka. Problemet er at jeg har en madrass, kontorstol jeg kan demontere og en skrivepult (består av to større løse deler) + noen esker med ting og klær. Hvordan er det best å få flyttet? Jeg ringte taxitjenesten, men de var ikke villige å hjelpe selv om jeg spurte om en større bil. Noen som vet den beste måten?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har fått tilbud om hybel på Berg studentby, og jeg vil gjerne få flyttet dit fra Steinan i løpet av uka. Problemet er at jeg har en madrass, kontorstol jeg kan demontere og en skrivepult (består av to større løse deler) + noen esker med ting og klær. Hvordan er det best å få flyttet? Jeg ringte taxitjenesten, men de var ikke villige å hjelpe selv om jeg spurte om en større bil. Noen som vet den beste måten?

Enten få hjelp av en venn med bil, leie en bil selv, legge oppdraget ut på Finn småjobber – eller bruke StudBud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen her som har tatt TDT4195 Grunnleggende visuell databehandling? Hvor gode/nødvendige er bøkene?

Det var snakk om å gjøre om på faget når jeg hadde det, så kan hende det har skjedd litt siden. Men den boken skrevet av foreleser var ikke veldig nødvendig den gangen, i hvert fall. Hadde ingen annen bok, så usikker på om det var flere eller om jeg ikke fikk det med meg. All matten i alle foilene/forelesningene var irrelevant å forstå mtp eksamen. Altså all bruken av Matte4-shit, holder å skjønne konseptet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...