Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom jeg skal følge fagløpet til fysmat og være med på fadderordningen til Nabla, men teknisk sett gå på datateknologi, hvor skal jeg møte ved den 2. delen av immatrikuleringen i morgen?

Dersom du ikke har avtalt noe annet med IME, må du registrere deg ved oppmøtestedet til data. Hva du gjør etter det er opp til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal begynne mitt første år på NTNU nå! Har alle på seg dress i morgen?! Har ikke med meg dressen til tr.heim og hadde bare planlagt å ha på meg ei finskjorte + ei fin dongribukse! Nå ble jeg redd!  :dontgetit:  :dontgetit:

Synes å huske at jeg hadde på meg det samme, og at jeg definitivt ikke skilte meg ut noe særlig i noen retning så det går bra. Lykke til med immatrikulering alle sammen :)

 

Er det noen som har vært stud.ass i alg.dat før og vet noe om arbeidsmengden? Øvingsopplegget rettes jo automatisk, og jeg gikk aldri i øvingstimer når jeg tok faget så jeg er litt usikker på hva jeg bør forvente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å avklare: Det er en årlig tradisjon i denne tråden å oppfordre nye studenter til å bruke dress under immatrikuleringen. Det var en tid alle brukte dress under immatrikuleringen, men i dag er det ikke vanlig. Noen velger å møte i t-skjorte og shorts, uten at de nødvendigvis skiller seg veldig ut, selv om man bør ha såpass respekt at man velger noe litt penere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å avklare: Det er en årlig tradisjon i denne tråden å oppfordre nye studenter til å bruke dress under immatrikuleringen. Det var en tid alle brukte dress under immatrikuleringen, men i dag er det ikke vanlig. Noen velger å møte i t-skjorte og shorts, uten at de nødvendigvis skiller seg veldig ut, selv om man bør ha såpass respekt at man velger noe litt penere.

Det forklarer litt ja.. Det klinget absolutt ingen bjeller når jeg leste det her så jeg begynte å bli litt bekymret for hukommelsen!

Lenke til kommentar

For å avklare: Det er en årlig tradisjon i denne tråden å oppfordre nye studenter til å bruke dress under immatrikuleringen. Det var en tid alle brukte dress under immatrikuleringen, men i dag er det ikke vanlig. Noen velger å møte i t-skjorte og shorts, uten at de nødvendigvis skiller seg veldig ut, selv om man bør ha såpass respekt at man velger noe litt penere.

 

Til og med jeg som ikke engang bor i Trondheim lenger har på meg ny-renset dress i dag. En tradisjon er en tradisjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen velger å møte i t-skjorte og shorts, uten at de nødvendigvis skiller seg veldig ut, selv om man bør ha såpass respekt at man velger noe litt penere.

Dummeste jeg har lest. Hva faen er det å vise respekt for? La nå folk gå med det de vil. De som bryr seg om hva andre går med på immatrikuleringen har tapt livets spill. Bare å henge seg selv, tvert.

Endret av đȫϚ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen velger å møte i t-skjorte og shorts, uten at de nødvendigvis skiller seg veldig ut, selv om man bør ha såpass respekt at man velger noe litt penere.

Dummeste jeg har lest. Hva faen er det å vise respekt for? La nå folk gå med det de vil. De som bryr seg om hva andre går med på immatrikuleringen har tapt livets spill. Bare å henge seg selv, tvert.

 

Respekt for at den norske stat betaler for at mennesker som kan uendelig mye mer enn deg bruker av deres verdifulle tid til å gi deg kunnskap de neste fem årene, for eksempel?

 

Hvis du virkelig mener man bør vise respekt til den norske stat for at den betaler så er det nok bedre å oppfordre nye studenter til å dra i forelesninger slik at de som kan uendelig mye mer enn deg ikke kaster bort tiden sin ved å forelese for ca. tomme saler. I samme slengen kan du oppfordre studentene til å arbeide godt under studiene og fullføre studiene på normert tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...