Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over kiosken på Stripa går det en trapp opp til rommet der du leverer øvinger. Er den trappen som er rett ved siden av et overvåkningskamera.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, den. Du går opp trappen på andre siden av Stripa fra kiosken. Når du er kommet opp trappen ser du et overvåkningskamera på andre siden av gangen til venstre. Gå inn ved overvåkningskameraet og opp trappen.

Endret av operg
Skrevet

Flere som skal på Guetta? :D

FUUUUCK!! skulle bestille nå... så var det f**N i meg utsolgT! -.-

jaja det ble snoop ihvertfall da, er ikke den største fanen, men tror det kan bli bra for det :)

Noen flere som skal se han?

Skrevet

Er det forresten bare jeg som får beskjed om at jeg har feil passord når jeg prøver å logge på webmail? Kommer inn på studweb, så jeg er 90% sikker på at kontoen min er trygg.

Skrevet

Det med webmailen skjer fra tid til annen. Men pleier ikke ta for lang tid (2-15 timer ish) før det blir fiksa. Aner ikke hva årsaken er da.

Skrevet (endret)

Webmail funker fint her, suckers! Hadde tenkt å foreslå at dere kan sende mail til Orakeltjenesten, men kanskje lurere å ringe og spørre om hva som er problemet, hvis en skulle ha hastverk med å få sjekket mailen. :whistle:

Endret av drgz
Skrevet

Finner ikke ut hvor jeg skal levere MA1201 øving... Er ikke i det lille rommet i hvert fall...

OGså er fristen i dag og ...

Jo.

Hvem er studassen din da? Du kan jo altids sende han/hun en mail.

Du kan jo også spørre noen i klassen din.

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å åpne .odt-filer noe sted på NTNU, og printe de ut? Har en øving som skal inn, men det fungerer ikke å åpne filen på bibliotek-pcene og den må printes ut.

Skrevet

Hvorfor gidder du da ta deg bryet med å skrive de i latex?

En del i min klasse og som skal levere ALT på data. Bruker noe h***ete med tid på filleting istedenfor oppgavene. Studass bryr seg ikke om du skriver alt på skrått med store løkkebokstaver så lenge det er litt leselig.

Skrevet

Nicolas Sogge

Er vistnok studassen min, men finner ikke mailen hans...

Irriterende og jeg som skriver innleveringene mine i latex

(Linær algebra er et drittfag å skrive latex innleveringer i)

De skal leveres oppe i den hylla. Hvis ikke så får du vel stalke Sogge da, finne adressen hans og levere på døra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...