Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne vært kult om de få her på forumet som spiller Anarchy Online kunne skrevet inn navnet på sine karakterer i spillet så vi andre kan kontakte dem In-game! Skriv navn og hvilken server dere spiller på :)

 

Maincharacter - "Momp" 135 Soldier

Altcharacter1 - "Mompy" 59 Martial Artist

Altcharacter2 - "Nanomomp" 41 Nanotechnician

Altcharacter3 - "Tradermomp" 30 Trader

 

Alle samlet på RK1

 

Har forresten en på RK2: "Mompen" 102 Engineer (spilles ikke på lenger)

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvorfor mange folk er så sure over omni i Borelias opplegget. Folk har jo mast om storyline greie i evigheter.

 

Ellers er jeg storfornøyd med nye apf sector 42. Litt flaut at clan på RK1 enda ikke har klart det :p Raidleader skal alltid prøve en fancy strategi.

 

Funcom har også oppgradert serverene sine, de sier selv at det skal så mye som fordoble ytelsen. Selv har jeg ikke merket noe Lag i Pande raids med 50+ players etter dette.

patch 16.3 kommer snart.

Lenke til kommentar
Kunne vært kult om de få her på forumet som spiller Anarchy Online kunne skrevet inn navnet på sine karakterer i spillet så vi andre kan kontakte dem In-game! Skriv navn og hvilken server dere spiller på :)

 

Main:

Zaymeta - lvl 125/7 Nanomage Meta-Physicist

 

Alts:

Zaytan - lvl 88/3 Opifex Fixer

Zaytrooper - lvl 41/2 Solitus Soldier (Towertwink)

Zaytank - lvl 23/2 Atrox Enforcer

Zaygent - lvl 35/2 Opifex Agent

 

Går som regel under navnet "Zay" :p

 

EDIT: Alle chars på Rimor forresten.

Endret av Trylleblyant
Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne hvorfor mange folk er så sure over omni i Borelias opplegget. Folk har jo mast om storyline greie i evigheter.

 

Ellers er jeg storfornøyd med nye apf sector 42. Litt flaut at clan på RK1 enda ikke har klart det :p Raidleader skal alltid prøve en fancy strategi.

 

Funcom har også oppgradert serverene sine, de sier selv at det skal så mye som fordoble ytelsen. Selv har jeg ikke merket noe Lag i Pande raids med 50+ players etter dette.

patch 16.3 kommer snart.

6365956[/snapback]

 

Jeg synes de bør oppgradere grafikk motoren i samme slengen, den er patetisk dårlig. En liten ytelses økning på den siden hadde jeg satt mer pris på.

Lenke til kommentar

Og de har jo også da oppgradert de fleste teksturene i spillet også.

Bare se på gresset f.eks.

Før var det gult, matt og trist, og når du løp rundt i skogen ble du lei deg fordi den bare ser sørgelig ut.

Men etter at de oppgraderte teksturene er gresset grønt og skogen er pen nok i min mening.

Hadde vært gøy om de hadde lagt inn en ny grafikkmotor, men slik ville vel tatt alt for lang tid, og andre faktorer også osv osv

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har akkurat startet på en ny character på RK1, en Nano-Technician (Nanomage). Har ikke mange timer i dette spillet, og lurer derfor på hvordan jeg skaffer meg flere nano-program? Når jeg starter i spillet, så har jeg 2 stk., men hvordan skaffer jeg flere? Er lvl 5 nå.

 

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar

En ting jeg har funnet ut er at Martial Artist er den letteste professionen å starte med. Svært enkel og spille, samtidig som en Martial Artist gjør mye skade + at den har bra muligheter for healing ;)

 

Kunne anbefalt deg å prøve det først for å få en bedre "feeling" av spillet før du starter med noe mer avansert.

 

edit: hva heter du In-Game /dev?

Endret av mompen
Lenke til kommentar
En ting jeg har funnet ut er at Martial Artist er den letteste professionen å starte med. Svært enkel og spille, samtidig som en Martial Artist gjør mye skade + at den har bra muligheter for healing ;)

 

Kunne anbefalt deg å prøve det først for å få en bedre "feeling" av spillet før du starter med noe mer avansert.

 

edit: hva heter du In-Game /dev?

6377826[/snapback]

 

Har spillt med adventurer før, så jeg har litt feeling. Var vel lvl 15-20 elns.

 

Heter Zephody In-Game. (RK1)

Endret av /dev
Lenke til kommentar

Prøv MA eller Adventurer. Regn med at den første (eller de første) karakteren(e) vil være prøvedukker inntil du lærer mer om hvordan spillet fungerer. Du kan ha opptil 8 karakterer på en konto, så det er nok å velge mellom. MA har fordeler som at du ikke behøver å bekymre deg om dyre våpenoppgraderinger, du kan sparke seriøst rumpe og det er relativt enkelt å sette seg inn i hvilke skills som er viktige for den klassen. MAer ser også kule ut når de slåss (veldig viktig).

 

Gå til AnarchyOnline.com forumet for informasjon om de forskjellige professions, samt tips og informasjon om AO generelt.

 

Det er stort sett ett fett hvilken server du velger. Jeg pleier / pleide å spille på RK 2, som var mitt valg fra starten av. Det er plenty av norske spillere uansett.

 

Hva du må huske på? Ta ting i ditt eget tempo. Vær aldri redd for å spørre andre spillere om tips og råd. Aldri tigg om credits eller ting. Vær høflig og vennlig mot andre spillere. Om du finner en newbie-friendly organisasjon: bli medlem der og få venner.

 

Du kan ikke få Alien Experience med mindre du har AI ekspansjonen. I anledning 5-årsjubiléet, ser det ut til at folk nå får alle de pakkene gratis (man må fremdeles betale den vanlige månedsprisen). Du får heller ikke såkalte "perks" (diverse bonusferdigheter) uten utvidelsene.

 

Med gratisversjonen av AO kan du komme til level 200 med en karakter. Med Shadowlands ekspansjonen går det opp til 220. Det vil uansett ta deg lang nok tid å nå level 200 på Rubi-Ka..

 

Det er mye moro på Rubi-Ka generelt. Det er blant annet en egen radiokanal med live DJs som jevnlig holder fester (ja, i spillet), og folk samles for å ha det moro, kjøre konkurranser og slikt.

 

Det er rom for mye moro med gratisversjonen av AO. Det tar lang tid å nå level 200 (med mindre en powerlevler, og det er ikke å anbefale for en nybegynner), og frem til dess vil du ha funnet ut om du ønsker å oppgradere til full versjon eller fortsette å spille gratis.

 

Kos deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...